wtorek, 18 grudnia 2012

Dzisiejszy dzień

Przed chwilą wróciłam do domu. Trochę nie mam na nic siły, więc szybko napiszę posta i  pójdę spać.
Oglądałam wczoraj stronę pewnego sklepu internetowego z biżuterią (nie pamiętam nazwy). Niestety sklep jest polski, więc nie mam jak sobie zamówić kilku rzeczy do Szwecji :((( 
Pogadam jeszcze z Martyną, to może zamówię te rzeczy na jej adres. A jak tylko będę w Polsce to mi je da. Wczoraj pogadałam poważnie z mamą na temat mojego wyjazdu do Polski na feriach. Mieszkałabym przez ten jeden tydzień u cioci. Moja mama powiedziała, że jeszcze pogada z ciocią i może mój plan się zrealizuje! Nareszcie mogłabym spotkać się z Eryczkiem <333 Bardzo, bardzo za nim tęsknie. Moje ferie i ferie w Polsce niestety się nie pokrywają :( Tak więc będę się spotykać z MOIMI po ich szkole... No nic, zawsze to kilka godzin dziennie z nimi spędzę. Bardzo mi ich brakuje. W niedziele gadałam z nimi na skype 6,5 godziny, jednak to nie jest to samo co kiedyś...
Wracając do tematu biżuterii, chcę sobie zamówić te oto rzeczy:




Prosiłyście o zdjęcie Mathiasa. Oto on! :)))


11 komentarzy:

  1. Super że jedziesz tak na ferie ^^ Pozdrawiam cię i twojego chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ale chce sprostowac, ze Mathias to tylko moj przyjaciel :))

      Usuń
  2. masz bardzo przystojnego chłopka :) jak długo z nim chodzisz ? jeśli oczywiście mogę wiedzieć :)

    a co do biżuterii to też chciałam sb kupić tą bransoletkę z kolcami, bo jest całkiem tania, ale na allegro :)


    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mathias nie jest moim chlopakiem :) Jestesmy tylko bardzo dobrymi przyjaciolmi. Co prawda lubimy sie przytulac, trzymac za rece itp... Ale naprawde laczy nas tylko bardzo silna przyjazn. Wlasnie wiele osob w szkole mysli, ze jestesmy razem... Na poczatku zaprzeczalismy ale teraz juz wiemy, ze nie ma sensu im tlumaczyc, ze nie maja racji bo wszyscy mysla, ze wiedza lepiej :)) Tak wiec tylko sie wtedy usmiechamy i nic nie mowimy :))

      Usuń
    2. no właśnie zastanawiałam czytając nową notkę jak się z nim właśnie o jakiegoś chłopaka pokłóciłaś :D


      Usuń
  3. śliczna biżuteria :D najbardziej podoba mi się bransoletka z kolcami ;)
    zapraszam do mnie
    www.alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna biżuteria. ;3

    http://meegii-meg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam pierscionki na dwa palce♥
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno teraz o prawdziwego przyjaciele płci przeciwnej. nietsety. A mi dobrze minął dzień. Nauka, sprawdzian i kupowanie prezentów na ostatnią chwilę :>

    http://wielobarwne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)