sobota, 22 grudnia 2012

Jest Okay

Wczoraj idąc do szkoły rozmyślałam jak przeprosić Mathiasa. Pomyślałam, że kupię mu jego ulubioną czekoladę z orzechami. Szybko wstąpiłam do sklepu, dlatego niestety spóźniłam się do szkoły. Gdy weszłam do sali Mathias się ładnie do mnie uśmiechnął. Wtedy już wiedziałam, że nasza kłótnia poszła w zapomnienie, a czekolada była kupowana bez potrzeby. Mimo to dałam mu ją na najbliższej przerwie. Hahaha, podziękował i uznał, że jestem głupia uważając, że może się na mnie gniewać więcej niż jedne dzień 
Po szkole poszłam z Mathiasem do kawiarni. Wypiliśmy po szklance Cappuccino. Było bardzo fajnie. Pogadaliśmy o końcu świata, postanowiliśmy że spędzimy go razem, w końcu przyjaciele na dobre i na złe. Ani u mnie ani u niego nie było nikogo w domu, tak więc, wpadłam do niego o 15, posiedzieliśmy przed tv, pogadaliśmy, porobiliśmy zdjęcia, powygłupialiśmy się ale końca świata się nie doczekaliśmy... Może to i dobrze. Kto by chciał umrzeć mając tyle rzeczy do zrobienia. Tak więc przeżyłam wczoraj trzy końce świata - pierwszy o 10:00, drugi o 12:12 i trzeci o 18:00. No nic widocznie jestem niezniszczalna ;)



Taka tam foka na trawie 


Zrobiłam dzisiaj wielkie, świąteczne porządki. Ubrałam też z rodzicami choinkę w salonie... 
Zaraz idę na takie "małe" zakupy z Sofi, Maxem, Mathiasem, Tomasem i Olivią. Za pół godziny mamy się spotkać tak więc kończę. Bye 



7 komentarzy:

  1. lubie twój blog za ciekawe posty ! ;)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie czytać takie historie, :)
    czekolada ♥

    imnoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna focia ;) Ale czekolada była warta,mówię ci ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię czytać twoje notki :)
    jakie prezenty kupiłaś rodzicom ? ;)

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą informację zdradzę w poniedziałek :) Lub we wtorek bo wątpię, żebym miała jutro czas ;)

      Usuń
  5. fajne zdj
    Wesołych Świąt <3 ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)