piątek, 28 grudnia 2012

Lodowisko

Wczoraj obudził mnie o 7 rano telefon czy idę na łyżwy. Nie miałam żadnych planów na ten dzień, więc się zgodziłam. Miałam być ja, Sofi, Max, Mathias, Lisa i Tomas. Umówiliśmy się pod lodowiskiem koło godziny 14. Gdy byłam już na miejscu okazało się, że przyszłam ostatnia. Przywitałam się ze wszystkimi i pytam dlaczego nie wchodzimy. Wtedy Mathias powiedział, że jeszcze ktoś ma przyjść ale to niespodzianka. Nie wiedziałam za bardzo o co mu chodzi. Jednak po pięciu minutach już wiedziałam. Okazało się, że przyszedł do nas Rafael z kolegą. Trochę mi się głupio zrobiło. No ale nic, poszliśmy wypożyczyć łyżwy i hop na lodowisko :) Było świetnie. Szkoda tylko, że zaliczyłam glebę i mam teraz siniaka na kolanie...
Po trzech godzinach znudziło nam się i poszliśmy na gorącą czekoladę. Pogadaliśmy chwilę, a potem rozeszliśmy się do domów. Mathias zaproponował, że mnie odprowadzi bo musi ze mną pogadać. Tak więc idziemy, idziemy, a on mi nagle wyskakuje z pytaniem co z tym Rafaelem. Trochę nie wiedziałam co mu powiedzieć, bo sama nie wiem czy on mi się podoba czy nie. Stwierdziłam jednak, że nie i mu powiedziałam o tym. Nie wiem czemu ale wydawał się trochę zawiedziony. Zrobił wtedy taką zmartwioną minę... Właśnie muszę się dzisiaj dowiedzieć o co mu chodziło. Tak więc odprowadził mnie do domu i spytał czy mogłabym jutro u niego spać, bo ma wolny dom. Będzie jeszcze Sofi, Max, Lisa i Tomas. Powiedziałam, że popytam rodziców i może wpadnę.
Dzisiaj przy śniadaniu pogadałam o tym z mamą. Zgodziła się! Tak więc dzisiaj nocka u Mathiasa! :)



Co tam ciekawego u Was? 


33 komentarze:

  1. Masz świetny styl pisania. Jak zaczęłam czytać tę notkę myślałam, że to opowiadanie! :)

    ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  2. pozazdrościć takich przyjaciół, widocznie wszędzie są mili ludzie tylko nie w Polsce... :/
    / nie mogę się doczekać kolejnego posta :))))

    http://natssi-and-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie ok, tylko że teraz przeziębiona jestem :> super zdjęcie to ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) Ale zdjecie jest z tamtego roku :)

      Usuń
  4. Nie chciałabyś zobaczyć mnie na łyżwach :P Jedna gleba, to byłby chyba mój rekord xd
    Czekam na nn i pozdrawiam Xx

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym nauczyć się jeździć na łyżwach :D
    miłej nocki ;)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam jazdę na łyżwach! :)
    mistrzem nie jestem, wiadomo ale to jest takie fajne;D
    super zdjęcie, wygląda jak żywcem z love it :) widać zdolny fotograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywny blog ^^

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jeszcze nie bylam w tym roku na lodowisku, muszę to nadrobić :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci , masz fajnych znajomych :D Moim rodzice nie puszcza mnie nigdy do znajomych na noc :/

    http://minkaandminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mathias to Twój chłopak czy przyjaciel? :) w tym roku niestety nie skorzystałam z łyżew ;/

    im-noemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety cały dzień się nudzę więc u mnie nic ciekawego:) zazdroszczę Ci wypadu na łyżwy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lodowisko<3 uwielbiam łyżwy i rolki:)
    możemy sie poobserowac?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja dawno nie byłam na lodowisku;(

    OdpowiedzUsuń
  14. zycze udanej nocki!
    ja bym sie na lyzwach zabila.
    little-girl-in-vans (musze podawac bo mam zablokowany profil)

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog<3
    obserwuję i liczę na rewanrz:)
    alwayssmilel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy blog, będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog. ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie oraz liczę na rewanż. ^^
    Mój blog: http://my-world-of-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię czytać twoje posty bardzo ciekawie piszesz, że chce się czytać kolejne :)

    to ty na zdjęciu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :)
      Ale zdjęcie jest z tamtego roku ;))

      Usuń
  19. ale bym sobie pojeździła na łyżwach! muszę się wybrać w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nice photos I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam łyżwy ; )
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja raz jechał na łyżkach - upadłam i chłopak przejechał mi po palcach .. gdyby nie rękawiczka nie miałabym palców.. :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)