niedziela, 16 grudnia 2012

Mój poranek

W dzisiejszym poście opiszę mój zwykły poranek w dniu szkolnym.
Zwykle wstaje około godziny 6:15.  Wtedy nikogo już nie ma u mnie w domu, bo rodzice wychodzą około 6:00. Tak więc, zwlekam się z łóżka, podłączam mojego IPoda do głośników i zaczynam moją poranną gimnastykę. Może to trochę dziwne, że lubię się rano zmęczyć no ale cóż.. tak jakoś mam. Robię zazwyczaj kilka przysiadów, podskoków, brzuszków itp... Gdy mam już dość idę wziąć szybki prysznic i umyć zęby. Później wybieram jakieś ubrania z szafy i się ubieram. Gdy schodzę na dół do kuchni to czasem mam już zrobione śniadanie przez mamę Jednak gdy muszę sobie sama coś zrobić do jedzenia to wybieram bułkę z sałatą i serkiem, a do tego kakao z bitą śmietaną. Kiedy już wszystko zjadłam to wracam do łazienki i nakładam podkład, maluje rzęsy, robię kreski eyelinerem itp... Potem wybieram jakąś biżuterię: pierścionek, bransoletki, kolczyki... Jestem też uzależniona od różnych wisiorków. Później dzwonię do Sofi, że jestem już gotowa. Wtedy ona do mnie przychodzi i idziemy razem do szkoły. Mieszkamy obok siebie, tak więc zawsze to się lepiej idzie z drugą osobą. Tak jakoś jest weselej 

Za to dzisiaj wstałam dość późno, o godzinie 9:45. Obudził mnie dzwonek mojego telefonu. Ja taka zaspana na początku nie wiedziałam czy to budzik czy ktoś dzwoni, więc nie odebrałam kilka połączeń tylko od razu wyłączyłam telefon. Potem okazało się, że dzwonił Mathias. Trochę mi głupio było, że go tak olałam ale jak mu oddzwoniłam to mówił, że się nie gniewa ♥ Poszliśmy razem do kościoła. Gdy wróciłam moja mama mówiła, że chce go w końcu poznać bo wydaje się być bardzo fajnym chłopakiem itp.. Hahahha...
Za to teraz czekam, aż Rafał, Kamila, Kuba, Martyna i Eryk wejdą na skype. Ostatnio gadałam z nimi dwa tygodnie temu. Cieszę się, że pomimo że ja mieszkam w Szwecji, a oni w Polsce ciągle ze sobą utrzymujemy kontakt ♥ Pewnie znów będziemy gadać z 5 godzin i ciągle będzie nam mało...


Muszę takie dostać pod choinkę 


A jak wygląda wasz poranek?

24 komentarze:

  1. mój podobnie jak twój tylko później wstaję ; )
    masz szczęście że polscy przyjaciele dalej o tobie pamiętają ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie , że ćwiczysz :)
    ładna jesteś :D
    http://diamonds44.blogspot.com/ zajrzysz i skomentujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobnie ;*
    Świetne buuty ; d

    Zapraszam do mnie . http://malaxbula.blogspot.com/

    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. bożże jaka jesteś ładna! ;3
    podoba mi się Twój blog, oczywiście obserwuję i liczę na to samo. ;)
    + dziękuje za komentarzz.
    http://ewa-mechelewskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam cię, że możesz wstać na 6 rano ja bym nie dała rady ... jaa czasem nawet wstaje o 7:30 jak mam pierwszą lekcję polski, bo pani się zawsze spóźnia jakieś 10 minut.. no i też przeważnie nie jem śniadania więc zajmuje mi to trochę mniej czasu. Długo mieszkasz w Szwecji ? ;d
    ps. jesteś bardzo ładna <3

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Szwecji jestem juz 2 lata i ok. 5 miesiecy :)))

      Usuń
    2. zazdroszczę ci . chciałabym tak czasem gdzieś wyjechać i tu nie wracać już ...

      ps. dodam do obserwowanych :)

      http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

      Usuń
  6. czy są to twoje zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zdjęcia były moje, prócz zdjęć na których była taka dziewczyna (blondynka). Trafiłam na jej zdjęcie przez przypadek na stronie: dupy, vansy.. coś w tym stylu. Nie pamiętam. Wykorzystałam jej trzy zdjęcia, ponieważ jest bardzo śliczna. Przepraszam jeśli kogoś to uraziło. Jej zdjęcia już usunęłam, teraz będą tu się pojawiały tylko i wyłącznie zdjęcia robione przeze mnie.

      Usuń
  7. ja sie tak budze o 6 i tez przez jakies 10-15 minut wchodze na neta żeby na szybko sprawdzić no i potem to juz jest podobnie jak ty napisałas xd

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog, obserwuję :)
    u mnie nn

    imnoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że ci się chce rano ćwiczyć :3
    I zazdroszczę że rano jesteś sama ;D
    Obserwuję ♥

    http://berry-oops.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Moze byc zdjecie z piatkowych zakupow? Bo mam kilka zdjec ktore nawet, nawet nadaja sie do opublikowania :)))

      Usuń
    2. no pewnie już nie mogę się doczekać następnego posta hehehe :)

      Usuń
  11. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam cię ja wstaje o 7:00 ubieram się, jem śniadanie, układanie przez 10minut grzywki xD i praktycznie to wszystko!
    +obserwuje mogę liczyć na rewanż? :D
    nino-pamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow podziwiam Cię, że masz ochotę rano ćwiczyc :)
    mój poranek jest bardzo podobny, wstaję o podobnej godzinie tylko nie ćwiczę heh :)
    bardzo fajny blog ♥
    jestem nowa i miło by mi było gdybyś do mnie zajrzała ;)
    http://alyy-alii.blogspot.com
    +obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog :3

    Werka-werciuuus.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog. Zaobserwowałam i liczę na to samo.:*
    Polecam twojego bloga koleżankom, a bynajmniej staram się. Mam nadzieję, że się odwdzięczysz.?:*
    http://wiecznie-mloda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, ja niestety zawsze idę do szkoły sama bo wychodzę z domu na ostatnią chwilę a wszyscy idą wcześniej xd świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój poranek wygląda tak ze biegam w poplochu po mieszkaniu jednocześnie ubierając się, jedząc sniadanie, dorzucając "potrzebne " rzeczy do torby i przy tym dodatkowo się nieźle muszę nagimnastykować xD ;D
    Bardzo mi się podoba Twój blog, po przejzeniu kilku postów juz wiem ze bd do cb zaglądać ;)
    pozdrawiam!
    (dzięki za komentarz u mnie <3)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)