wtorek, 25 grudnia 2012

Niespodzianka + Wigilia + Prezenty

Wczorajszy dzień bardzo szybko zleciał. Rano i popołudniu pomagałam mamie w kuchni. Upiekłam sama babeczki i ozdobiłam je lukrem. Koło godziny 14 usłyszałam dzwonek do drzwi, więc poszłam je otworzyć. Okazało się, że przylecieli do nas mój wujek, ciocia i ich syn Kostek. Bardzo się ucieszyłam bo chciałam spędzić te święta z kimś z Polski. Później dowiedziałam się, że moi rodzice doskonale wiedzieli, że przylecą do nas goście ale nie powiedzieli mi nic o tym bo to miała być niespodzianka. Przy Wigilii było bardzo rodzinnie i wesoło. Po kolacji poszliśmy rozpakować prezenty. 
Od rodziców dostałam:

Nie wiem skąd Mikołaj wiedział ale DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!

Zestaw kosmetyków :)

Moje kochane, najpiękniejsze lity <333 Kilka postów wcześniej pisałam, że
chciałabym je dostać ale nie wierzyłam, że tak się stanie...

Szary sweterek :)


Dziwne, że Mikołaj wiedział co chcę dostać. Nie zrobiłam żadnego listu, nawet nie wspominałam o żadnej z tej rzeczy. No nic, cieszę się, że mam to co chciałam :))

Jeszcze od cioci i wujka dostałam:

Wszystkie sezony FRIENDS :)))

Świeczki Yankee Candle
Worek słodyczy 

Bardzo się cieszę, z każdego z prezentów. Ale musimy pamiętać, że w Boże Narodzenie nie chodzi o prezenty lecz o rodzinną atmosferę :)

Za to ja dałam mamie:

Kosmetyki

Żel pod prysznic + Balsam do ciała

Prezenty dla taty:

Kubek z wąsami

Pendrive "autko"

Niestety nie miałam prezentu dla cioci i wujka :( Trochę głupio wyszło, ale nie wiedziałam, że przyjadą. Za to moja mama kupiła cioci jakieś perfumy, a wujkowi jakąś książkę i jakiś film na DVD. Kostek za to dostał klocki Lego. 

Wieczorem zadzwoniłam do Mathiasa czy idzie ze mną na pasterkę. Zgodził się i przyszedł po mnie. Dostałam od niego taki oto prezent:



Bransoletka z literą M. 
Jak to Mathias powiedział "abyś nigdy o mnie nie zapomniała".


 
Cudną bransoletka :)

+ dużą czekoladę i moooc uścisków

Ja dałam Mathiasowi płytę SOADu, perfumy z Playboya i czekoladę.
Te święta są bardzo miłe :) Najbardziej się cieszę z wizyty cioci i wujka.


No cześć Kostek <333


27 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy na prawdę śliczne :)

    imnoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moja pomyslowa rodzina dala mi pieniadze i mam sobie cos kupic przynajmniej wiem juz co.
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaakie super prezenty :)
    no ale rzeczywiście nie one są najważniejsze ;)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :) Wesołych świąt :P

    Zapraszam do siebie :)
    http://roca-laand.blogspot.com/
    obserwóje i licze na to samo chodź rozumiem że możesz nie uznawać obserwacji za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał! świetne prezenty!
    + obserwuję :))))

    http://natssi-and-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog !
    Przeczytałam każdą twoją notkę od początku - rewelacja!
    Bardzo szybko zyskałaś wielu obserwatorów, bo z tego co wnioskuję jesteś tu dopiero od 10.12 a już masz ponad 100 wyświetleń :)
    Zapraszam do mnie :
    juuliabloog.blogspot.com - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym dostać takie prezenty :(
    masz świetną rodzinę ,że aż tyle dostałaś ;)
    Zapraszam do mnie demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam też udane prezenty, jednak taki duchowy był najważniejszy. ZGODA z kolegą. Cóż. Święta, to magiczny czas. Wszystko staje się możliwe.

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne prezenty :)
    iPhone ; *

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Iphone ♥ Dostałaś lepsze prezenty od mnie , ogólnie świetny blog muszę go obserwować :D

    http://minkaandminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, dziś założyłam, bloga. Mam prośbę mogłabyś wejść na niego i powiedzieć czy coś jest nie tak, udzielić mi kilku wskazówek na początek albo coś żebym w nim zmieniła Bardzo proszę http://zaczarowanadusza.blogspot.com/ :) Z góry dziękuje : *
    Iphone <3 Też chcę .<3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne prezenty. ;) pozdrawiam .

    http://meegii-meg.blogspot.com

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. A mogłabyś podać e-maila ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie foty!
    Czym fotografujesz?
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. super prezenty sama bym chciała dostać iphone :))

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne te prezenty *.*
    IPHONE !! BUTY !! Sama chciałabym takie dostać :D

    ____
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki prezentów tylko pozazdrościć :3
    ___________
    http://babyilovedyoufirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej , miałam być o 11 i miałaś mi poddać e-maila, albo może być gg będziemy mogły szybciej się dogadać.: )

    OdpowiedzUsuń
  19. Iphone < 3 Ale świetne prezenty !
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. o jeju zazdroszczę prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te lity też mi się marzą! jedy są cudne! <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)