niedziela, 23 grudnia 2012

Nowe rzeczy

Wczoraj byłam na zakupach. Poszłam na nie z zamiarem, że kupię sobie najwyżej jakąś koszulę na Wigilię. Wróciłam jednak jeszcze z kilkoma rzeczami. Znów kupiłam kolejną parę butów. Przesadziłam. Nie rozumiem mojej logiki. Te buty będą pewnie używane raz na kilka miesięcy. Moja mama uznała, że te szpilki są naprawdę ładneza to mój tata uznał, że mogę już spokojnie założyć jakiś butik mając tyle par butów...
A więc kupiłam wczoraj: koszulę na Wigilię, szpilki na Sylwestra, zestaw lakierów Essie, kilka przyborów do makijażu, perfumy i portfel. W końcu trzeba się wystroić na Sylwestra i dobrze przywitać Nowy Rok :)
Uznałam, że oddam mamie mój portfel, tak przynajmniej na dwa tygodnie. Zdecydowanie wydaję za dużo pieniędzy.
Oto nowe rzeczy:

Lakiery Essie

Koszula na Wigilię

Szpilki na Sylwestra


Dodatkowe szminki, pomadki zawsze się przydadzą

Perfumy, były trochę drogie ale ślicznie pachną

Portfel

Poza tym spełniłam jedną z mojej listy rzeczy zanim umrę (post nr 1). Zrobiłam sobie z Sofi tatuaż z henny. Ja mam mały diamencik na palcu, a Sofi ma napis: "Believe" na nadgarstku. Tatuaże powinny nam zejść za około 2 tygodnie.






Już jutro Wigilia :) Jesteście gotowe? Cieszycie się? 
Życzę wam Udanych Świąt :)))



14 komentarzy:

  1. zazdroszczę ci tego tatuażu believe chyba też sb zrobię :D

    ładna koszula . zrób sb w niej jutro zdj i dodaj na bloga :)ile za nią dałaś ? ;d

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem ci, że dużo kupujesz tych szminek ;o ostatnio też chyba kupiłaś mi te 3 spokojnie by starczyły na rok jak nie więcej hahaha :)
    ale to pewnie dlatego, że nie maluję się szminką, ale kolorki ładne ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz super rzeczy :D
    koszula extra !

    diamonds44.blogspot.com skomentuj

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te rzeczy *_*

    http://zuzaa-zuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że tyle tego kupujesz. Nie można przejść obojętnie obok takich cudnych rzeczy ! ^^ *.*
    HEh, pytanie ! Kochaam święta !

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy są wspaniałe ;* ♥ szkoda było by takie ominąć.

    Otagowałam Cię na aga-lives.blogspot.com przeczytaj notkę winterlicious tag koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula najladniejsza♥
    hah, mam ten sam sposob jak czuje ze za duzo wydaje to oddaje mojej mamie moje karty zeby mnie nie kusily xP
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne.! Jej, oddaj mi. *.* Ja na zakupach nie byłam jeszcze ._.
    + Nominowałam cie do liebster award, poczytaj na moim blogu :D

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetna torebeczka !
    dziękuje, ze odwiedzasz mój blog i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudna koszula *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula ♥

    http://meegii-meg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ciuchy , a najlepsza koszula :D no i fajny tatuaż ;.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta koszuleczka *.* Obserwuje oczywiście :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne kolorki lakierow,kojarza mi sie jednak jakos wiosennie:) a szpikeczki super :) ogolnie fajne zakupy zrobilas:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)