czwartek, 13 grudnia 2012

Ozdoby świąteczne

Uwielbiam zimę. Jednak najbardziej lubię to gdy wychodzę ze szkoły i od razu zostaje napastowana śnieżkami, a po kilku minutach leżę na śniegu, a na mnie siedzi Tomas próbując natrzeć mi buzię... Tak, tak naprawdę to kocham ♥ Albo gdy Max mówi do mnie: "masz taką śliczną buźkę, szkoda by było gdyby ktoś ci ją natarł".
I znów Mathias oznajmił wszystkim, że jestem jego najlepszą przyjaciółką. Miło, że tak uważa...
Dzisiejszy dzień na wielki plus.


Zmieniając temat, nie mam jeszcze udekorowanego pokoju. Niestety. Jutro jadę z rodzicami po świąteczne ozdoby. Oto lista rzeczy, które muszę kupić do swojego pokoju:


1. Zasłony z IKEI. Pierwszy raz zobaczyłam je w katalogu, tak mi się spodobały, że w końcu mój kochany   tatuś zgodził się dać na nie te 100 €. Może nie są zbyt świąteczne, ale są cudowne.
2. Wazon z IKEI. Czerwony i biały kolor tak jakoś mi się kojarzy ze świętami. Wazoniki się zawsze przydadzą u mnie w pokoju.
3.  Światełka "płatki śniegu" z Bauhaus. Nie wiem czy taki sklep jest w Polsce, ale u mnie w Szwecji są takie sklepy. Te światełka mam zamiar przepleść przez oparcie łóżka.
4. Świeczki z IKEI. Czasem wieczorami mam ochotę posiedzieć tylko w świetle świeczek. Te przedmioty mi się bardzo przydadzą.
5. Ozdoba "płatki śniegu" z IKEI. Są to ozdoby do powieszenia na ścianie, choince... Ja mam zamiar je powiesić na suficie nad łóżkiem.
6. Skarpeta z Fredells. Tego sklepu też chyba nie ma w Polsce. Skarpetę mam zamiar przyczepić na oparciu łóżka.
7. Świeczki z IKEI. Zawsze dodatkowe świeczki się przydadzą.
8. Poduszki z IKEI. Bardzo podobają mi się te poduszki. Zawsze to wygodniej mi się będzie spało, a pokój w takich barwach będzie wyglądał jeszcze bardziej świątecznie.
9. Wieniec z Bauhaus. Powieszę go sobie na drzwiach. Jak będę wchodziła do pokoju od razu będę miała świetny nastrój. 


Już nie mogę się doczekać zakupów. Gdy pokazałam tacie tą listę, stwierdził, że kupi mi te wszystkie rzeczy.
Nie wiem czemu mój tata tak mnie słucha. Myślę, że to przez to że on myśli, że mam mu za złe, że wyjechaliśmy z Polski. No nic, ja na tym skorzystam...

A teraz lista rzeczy, które już mam:


1. Świąteczny domek z Mikołajem (lampion). Do środka wkłada się zapaloną świeczkę, dzięki czemu wygląda on, tak jakby się w środku świeciło światło.
2. Cieplutki koc. Ten koc jest idealny na zimowe wieczory. Jest cieplutki i milusi w dotyku.
3. Światełka "płatki śniegu". Te światełka świecą się na biało. Mam zamiar powiesić je w oknie.
4. Spray do szkła. Możliwe, że na szybie namaluję nim jakiś świąteczny wzór, jednak nie jestem jeszcze pewna do tego pomysłu.
5. Poduszka "zagłówek". Bardzo wygodnie się na niej śpi.
6. Mała choinka. Chcę postawić taką choineczkę gdzieś w kącie pokoju.
7. Kubek z św. Mikołajem. Idealnie będzie się nadawał na nocne picie kakao.
8. Świąteczna bransoletka. Moim zdaniem jest cudna 
9. Biała skarpeta. Chcę ją powiesić przy czerwonej skarpecie, którą mam zamiar jutro kupić.
10. Ozdoby na moją choinkę. Mam gdzieś na poddaszu wielkie pudło ślicznych ozdób na choinkę.
CHCĘ JUŻ UDEKOROWAĆ SWÓJ POKÓJ!


Byle do piątku, piąteczku, piątunia  

7 komentarzy:

  1. Fajny blog, ja niedługo będę mieć (może) remont w domu :> już powoli planuję ^^
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://i-know-you-like-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom nom dziękuje za wejście na mój blog i oczywiście teraz mogę zaobserwować i bd do cb wpadać :p
    Cim :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę .:)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję cię i mam nadzieje że ty także zaobserwujesz mnie : werka-werciuuus.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą piosenkę <3 kochany Justin :D
    powiem ci, że czasem mi go szkoda, bo w polsce co drugi go hejtuje i wyzywa -.-


    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kocham Justin'a ale go bardzo cenie ...kiedyś go uwielbiałam ale mi szybko przeszło . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)