piątek, 14 grudnia 2012

Piąteczek

Właśnie wróciłam ze szkoły. Dobrze, że kończyłam o innej godzinie niż Tomas, bo znów bym leżała w śniegu ♥ Zaraz pojadę z rodzicami po świąteczne zakupy! :) Nareszcie będę miała ślicznie ozdobiony pokój. Od razu jak wrócę, idę spotkać się z Mathiasem. Prosił, żebym mu pomogła wybrać kurtkę. Przy okazji kupie sobie jakieś dwa swetry, może jakieś bluzki, w sumie spodnie też by mi się przydały. Dobrze, że będę miała przy sobie Mathiasa. Kocham jego styl ♥ Może to dziwne, że wolę chodzić z kolegą na zakupy niż z koleżankami... Zresztą nie ważne :) Jak kupie sobie te swetry to może dodam jutro ich zdjęcia. Muszę iść koniecznie do C&A bo ostatnio widziałam tam taki cudny sweterek *.*

Chciałam wam bardzo podziękować za każdy komentarz. Każdy z nich sprawia, że uśmiecham się jak głupia do komputera :) Dziękuję też za obserwowanie bloga. Od razu chce mi się bardziej pisać nowe posty :))



Sweterek - Bershka
Spodnie - New Yorker
Lakier - Nails Inc London


4 komentarze:

  1. Fajny blog obserwuję ♥
    licze na wzajemność ♥
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog♥ mam dwa pytanka *_^
    1. czy robisz zdjęcia?
    2. czy naprawdę masz na imię Gabriella Connery?

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Tak robię zdjęcia. Najlepiej się robi zdjęcia Nikonem D3100. Naprawdę polecam tą lustrzankę :)

    2. Naprawdę mam tak na imię. Nie miałabym po co kłamać. Takie mam nazwisko, ponieważ mój tata jest Szwedem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, śliczne imię i nazwisko i wgl :D a w 1 pytaniu miało być "czym" ale wyszło "czy", no ale nic, odpowiedziałaś jak chciałam xD
      zapraszam na mojego bloga :*
      http://i-am-butterfly.blogspot.com/

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)