czwartek, 20 grudnia 2012

Smutno

Dzisiaj dzień był okropny.
Dowiedziałam się takiej pewnej rzeczy, której wolałabym nie wiedzieć...
Pokłóciłam się też trochę z Mathiasem. Wszystko przez to, że nie chciałam mu powiedzieć co czuje do Rafaela, tzn. on nie wie nawet, że chodziło mi o niego. Po prostu chciał wiedzieć kto mi się podoba, a ja mu nie powiedziałam. Nie tak, że mu nie ufam albo nie chce mu powiedzieć. Po prostu nie wiem czy to moje zakochanie to czasem tylko zauroczenie. Jak się przekonam o co mi właściwie chodzi to mu wszystko opowiem. I tak pewnie Mathias jutro będzie ze mną gadał ♥ My bez siebie nie wytrzymamy  Tak więc kupię mu może czekoladę w ramach przeprosin, że za bardzo na niego naskoczyłam. Miałam jakiś taki zły dzień. Źle zrobiłam, on chciał dobrze, a ja oczywiście wszystko psuje... Zresztą nie ważne...

Wczoraj kupiłam prezenty dla bliskich pod choinkę. W końcu Wigilia już za 4 dni ♥ Jak prezenty będą już rozpakowane napiszę co kupiłam. Na razie to moja słodka tajemnica, no dobra nie tylko moja, jeszcze Mathias wie co kupiłam :)





Borussia wygrała wczoraj 5:1


Jak wam minął dzień? Prezenty już kupione? ^^

15 komentarzy:

  1. już się nie mogę doczekać świąt :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki zebyscie sie pogodzili.
    oj dzien spedzony w lozku bo jestem chora :|
    aa prezenty oczywiscie nie kupione i jeszcze sie musialam rozchorowac
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki zebyscie sie pogodzili.
    oj dzien spedzony w lozku bo jestem chora :|
    aa prezenty oczywiscie nie kupione i jeszcze sie musialam rozchorowac
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się,napewno szybko się pogodzicie.Myślę że prezenty się spodobają twojej rodzince!

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymaj się :*

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogodzicie się napewno :D
    Zapraszam do mnie : http://magda-maaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi dzień minął fajnie, a prezenty już od 2 tygodni kupione ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dobrze. Zamieszanie z prezentami na wigilii. Ja lubię Borussię, ale jestem największą fanką BARCELONY.! :D

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham tak samo Borussie jak i Barcelone :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. mi dzień minoł średno a z prezentów to jeszcze nic nie kupłam pozdrowionka
    http://hank-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciała bym mieć takiego przyjaciela :)
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Borussia <3 Zapraszam do mnie c: Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. no to obyście się pogodzili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieje że pogodzicie się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno się pogodzicie :)
    obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)