sobota, 15 grudnia 2012

Wczorajsze zakupy, dzisiejsza choroba...

Wczoraj pojechałam z rodzicami po świąteczne zakupy. Kupiłam wszystkie ozdoby, które pokazałam dwa posty wcześniej. Wróciłam do domy koło godziny 16:30 i udałam się od razu na zakupy z Mathiasem. Pomogłam mu wybrać kurtkę i kilka innych rzeczy. Ja kupiłam sobie dwie koszule, trochę biżuterii, spodnie, dwie pary butów, sweter i bluzę. Gdy skończyliśmy chodzić po sklepach poszliśmy na kawę i McFlurry :)

Rano obudziłam się bardzo, bardzo chora. W południe zadzwonił do mnie Mathias z pytaniem czy pójdę z nim, Maxem, Sofi, Thomasem i Lisą na łyżwy. Niestety musiałam odmówić, bo chcę posiedzieć w domu żeby wyzdrowieć. Gdy Mathias usłyszał, że jestem chora okrzyczał mnie, że nie wzięłam wczoraj czapki, po czym wpadł do mnie i zrobił mi drugie śniadanie. Miło ♥ Dobrze, że nie było moich rodziców bo znów by się wypytywali co to za chłopak... Hahah, tak więc posiedział ze mną kilka godzin. Oglądaliśmy Skyfall, nawet nie wiedziałam, że ten film jest taki fajny. Później Mathias pomógł mi udekorować pokój. Dobrze że do mnie wpadł i dotrzymał mi towarzystwa 

Oto niektóre rzeczy które kupiłam:























Koszula - Design Only
Spodnie - H&M
Swetery - ACNE
Biżuteria - Cropp, New Yorker, 
Szpilki - New Yorker
Reszty nie pamiętam :)))


W drodze do domu



Takie oto kakao zrobił mi dzisiaj Mathias 

12 komentarzy:

  1. miło się czyta twój blog i świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda te wszystkie rzeczy <3
    Ślicznotka z ciebie *.*


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, świetne rzeczy kupiłaś.! DAJ MI JAK MOŻESZ C: Ja na zakupy jadę chyba za tydzień dopiero.
    Jeżeli chcesz możesz się dodać do obs. ja to zrobiłam C:

    http://wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jakie sliczne rzeczy kupilas ! ♥

    ------

    fajny blog! zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szpilki prześliczne <3
    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. miło się czyta ; )
    fajna koszula i śliczne szpilki .
    b. ładne zdjęcia ; d

    http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hej zaobserwowałam już twojego bloga. liczę, że zrobisz to samo :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zdjęcia jak z weheartit.com o.o
    Piękne rzeczy ♥
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne buty <3 .
    ile dałaś za koszulę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za koszule dalam 255 koron szwedzkich, to okolo 120zl :)

      Usuń
  10. Fajnyyy ; ) Bloog;33
    Zapraszam do mnie ; p
    Obserwujemy ? ;^

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)