środa, 26 grudnia 2012

Winterlicious Tag

Wiem, wiem, że mamy już drugi dzień świąt i trochę późno robię ten TAG. Ale zostałam otagowana kilka dni temu i nie miałam czasu, aby odpowiedzieć na te pytania. Jednak teraz z chęcią to zrobię. Zostałam otagowana przez Agnieszkę (http://aga-lives.blogspot.com). Wiem, że wiele osób napisało już ten tag na swoim blogu. Mam nadzieję, że mimo to spodobają się wam moje odpowiedzi :)


1. Twoje ulubione świąteczne piosenki?
Najbardziej podoba mi się piosenka Justina Biebera - Mistletoe. 
Gdy nie czuje magi świąt to włączam ten utwór i od razu widzę płatki śniegu, przystrojone domu itp...
2. Twoje ulubione świąteczne danie?
Zdecydowanie barszcz z uszkami i oczywiście pierniczki.
3. Ulubiony zimowy napój?
Wiadomo, że kakao ♥ Jednak gdy skończyło się mleko w domu to herbatka z cytrynką lub cappuccino.
4Twój ulubiony świąteczny film?
Święta Last Minute, Wesołych Świąt, Charlie i fabryka czekolady. Wiem, że wszyscy kochają Kevina. Ja tego roku sobie go odpuszczam.
5. Z kim spędzasz święta i sylwestra?
Święta spędziłam z rodzicami, ciocią, wujkiem i ich synem Kostkiem <33

Sylwestra za to spędzam z przyjaciółmi u Mathiasa.
6. Twój ulubiony świąteczny kolor?
Złoty, czerwony oraz biały.
7. W co ubierasz się na wigilię?
Na wigilii byłam ubrana w spódniczkę z New Yorkera, koszulę z Bershki. Obowiązkowo musiałam mieć na sobie kilka pierścionków, naszyjnik i kilka bransoletek. Bez biżuterii nigdzie się nie ruszam!
8. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Spotykać się ze znajomymi, jeździć na łyżwach, zjeżdżać na sankach, oglądać w tv skoki narciarskie.
9. Ulubiony zapach który kojarzy Ci się ze świętami?
Cynamon oraz zapach żywej choinki..

10. Jakieś świąteczne życzenie?
W sumie to jestem szczęśliwa i chcę aby to pozostało.

11. Co kupujesz do jedzenia na sylwestra?
Wiadomo, niezdrowe żarcie :))


Macie jakieś ciekawe plany na dziś?

31 komentarzy:

  1. fajny tag :d
    ja bd cały dzień leżeć w łóżku :|

    OdpowiedzUsuń
  2. jej.. masz świetnego bloga, fajny tag :) Zazdroszczę ci przyjaciela płci przeciwnej ^^... będę często cię odwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tag :)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag :)

    najlepsze 1 . Mam tak samoo <33 :*

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :D Zazdroszcze prezentów!
    chętnie obserwuję i zapraszam
    miriam2109.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie po przeczytaniu odpowiedzi, wiele zgadza się z moimi :)
    pozdrawiam

    zmienił mi się adres bloga na:
    http://im-noemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, moja świąteczna piosenka jest taka sama. To chyba jedyny utwór tego wykonawcy, jaki przypadł mi do gustu. Też ten przystrojony dom, jednak słuchając tego, przypomina mi się przyjaciel, z którym się pogodziłam przed świętami, tyć smutna historia, bo urwaliśmy kontakt, ale życie idzie dalej.

    http://wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza 2 i 8 ♥ Jakos nie mam planów , świetny tag :D


    http://minkaandminka.blogspot.com/


    Obserwuje xd

    OdpowiedzUsuń
  9. dodaj jakieś swoje zdjęcie C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam 'Mistletoe' <3 Planów żadnych nie mam i nie miałam.

    U mnie pojawił się już 9 rozdział. Zapraszam :) http://babyilovedyoufirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham kakao! narobilas mi apetytu na nie : )))

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super odpowiedziałaś :) Ja się nie nudzziłam,miałam strasznie długi spacer i przeczytałam całą książke :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny TAG ! :D
    hmn...ja dzisiaj byłam u wujków :D

    ______
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Eee tam lepiej teraz niż w ogóle :)
    Ja mam zamiar całe 24 godziny odwoedzać blogi inncyh ^^

    obserwuję i licze na to samo z twojej strony :) twoofriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj przepraszzam że dałam link :( dopiero po dodaniu komenatrza przeczytałam komunikat ! :(

      Usuń
  15. fajne odpowiedzi ;]


    Zapraszam do mnie lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mistletoe to najlepsza swiateczna piosenka!
    ja niestety musze zostawiac link gdyz mam zablokowany profil blogger (tzn niewidoczny)
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odpowiedzi. ;)
    P.s. W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba zapraszam do obserwacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny tag.
    Też bardzo lubię barszcz z uszkami, choć zwykle wyjadam same uszka :)

    fashion-sandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. /Fajny tag, bardzo ładnego masz bloga <3
    Pozdrawiam i obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie zobaczyłam, że mój blog znalazł się w ''ulubione blogi'' bardzo Ci dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogłabym Cię prosić o pomoc? Jest to niewielka sprawa. Nic cię to nie kosztuje, a tylko mi pomożesz.
    Możesz polecić mój kanał na którym nagrywam vlogi, tagi itp?
    Jest to dla mnie bardzo, bardzo ważne i proszę żebyś się zgodziła. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
    PS. świetne zdjęcie
    LINK DO KANAŁU: http://www.youtube.com/klaravlog
    Za każdy komentarz i subskrybcje dziękuję :)

    Bardzo podoba mi się ten blog! I zapraszam cię do mnie http://clara-klariss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny TAG! W ogóle TAGi bardzo lubię :)

    Oczywiście subskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe odpowiedzi :)

    Zapraszam: http://polne-maki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, sorrki. Nie zauważyłam, że nie tolerujesz linków :P

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)