środa, 9 stycznia 2013

1982735641 sms'ów z Mathiasem, czyli jak poprawić mi humor

Dzisiejszy dzień jakoś tak źle się zaczął. Spóźniłam się do szkoły i nic nie rozumiałam z lekcji. Może to przez to, że zamiast się skupić to pisałam ciągle sms'y z Mathiasem. To nic, że siedział ławkę za mną. Rozmawianie z nim przez sms'y o ubraniu nauczycielki i różnych takich głupotach zawsze spoko.
Po szkole poszliśmy zarezerwować bilety do kina. Chłopcy bardzo chcieli iść na "Sinister", więc się zgodziłam pod warunkiem, że nie będę siedziała na skraju. Co ja poradzę, że mam taką wybujałą wyobraźnię i boję się każdego horroru. Seans mamy o 19:50 tak więc mam szczęście, że Sofi mieszka blisko mnie i nie będę musiała sama wracać.
Nasz wychowawca poinformował nas dzisiaj, że w marcu jedziemy na wycieczkę do Malmo. Fajnie, że moja siostra tam była jeszcze kilka dni temu. Opowiadała mi, że było bardzo fajnie i warto tam pojechać, więc wzięłam informację o wycieczce i dałam ją podpisać rodzicom. Na szczęście się zgodzili. Już ustaliłam z Mathiasem, że jedziemy razem w pociągu. Mam nadzieję, że będzie bardzo fajnie. W sumie mam do tego jeszcze dwa miesiące ale cieszę się już dziś!
Ktoś się zaczepialski dzisiaj zrobił ♥



Kolekcja mojej siostry ;o
Zdjęcia znalazłam na jej komputerze.
Połowa z tych rzeczy mi się nie podoba. 
Tzn, gdy ładnie sie wybierze ubrania to te pierścionki wyglądają naprawdę ładnie :)


A wasze klasy planują już wycieczki?
Jak tak to gdzie? 

14 komentarzy:

  1. Świetne ! :) No, ja też się boję horrorów :( Ja jadę w maju na wycieczkę 3-dniową do Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym roku już w listopadzie byliśmy szlakiem literackim w Warszawie, wiosną jedziemy na jakiś obóz, a na III klasę liceum planujemy Kraków i okolice :)

    im-noemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci zazdroszczę! Moja szkoła ma już ustaloną wycieczkę, ale niestety ze względów finansowych nie mogę na nią pojechać ;c
    Czekam na więcej.
    Pozdrawiam xX

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrzucisz swoje zdjęcia jak widać ci twarz?
    Kiedy filmik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że na filmiku mam dziwny głos i akcent -,-
      Nie chcę od razu dostać 23456534 hejtów, że głupi filmik itp... Zdecydowanie wolę pisać posty. Tak, więc nie wiem czy będą filmiki. Może kiedyś ale na pewno nie teraz.
      Zdjęcia pojawią się jak tylko zrobię jakieś fajne. Myślę, że w sobotę :)

      Usuń
  5. Dać gnojstwu komórki a przysysają się wam do rąk. W szkole się uczy a nie pisze o pierdach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie mieć takiego przyjaciela ;)
    Moja klasa jedzie na kręgle i do kina, ale ja nie mogę :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeejku pierścionkii . *.* aaa !
    obserwujee !
    keepcalmandsmileblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNY BLOG <3
    BĘDĘ WPADAĆ CZĘŚCIEJ <3
    ZAPRASZAM TEŻ DO MNIE, ZAJRZYSZ NA KILKA SEKUND ? :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)