niedziela, 13 stycznia 2013

Babski wieczorek

Wczorajsze babskie spotkanie u Lisy na wielki plus. Lubie takie wieczorki. Pogaduszki, plotki, hejty, a na koniec bardzo poważne rozmowy. Dobra może nie koniecznie w tej kolejności.
Na początku dziewczyny pisały z Tomasem na facebooku, a ja oglądałam sobie samotnie skoki narciarskie. Później zamówiłyśmy pizze i gadałyśmy z różnymi ludźmi na chatroulette. Gadałam z Lousiem z 1D na omeglach. Tzn, to nie był on tylko jakaś jego kukła, ale fajny był ten ktoś. Szkoda, że się nie pokazał.
Nie mogę Lisy... Kochana pije cole i mówi coś w stylu "Gaz mi się ulatnia uchami". Przynajmniej tak ją zrozumiałam. Później odbyły się jeszcze poważne rozmowy o reinkarnacji. Sofi uznała, że jeśli to prawda to odrodzi się jako komar i będzie kąsała głupich ludzi...
Nawet nie wiedziałam, że Lisa ma ciocię w USA, która przysyła jej Teen Vogue. Lisa ma już całkiem pokaźną kolekcję. Później grałyśmy jeszcze na kinekcie w Wii Sports Resort. Nigdy nie nauczę się jeździć kajakiem. Za to dobrze mi szło w łucznictwie, pingpongu i  kendo (gdyby nie to, że dostałam naprawdę od Lisy)... Jak skończyłyśmy grać pogadałyśmy jeszcze z Mathiasem na skype i oglądnęłyśmy "Last Song". Na szczęście tym razem wracałam z Sofi do domu. Gdy dotarłam na miejsce koło godziny 23 okazało się, że moi rodzice jeszcze nie śpią. Od razu musieli mi zrobić pogawędkę gdzie byłam i o której mam wracać. Przecież wyraźnie im mówiłam że idę do Lisy i będę koło 23. No ale rodzice to rodzice, zawsze muszą się martwić...






32 komentarze:

  1. Teen Vogue <3 Boże, jak ja o tym marzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Last song jest świetne ;) lubie wgl takie babskie wieczorki choć sama już dawno na takim nie byłam ;)ahh ci rodzice, ale mam to samo :D
    im-noemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję Cię do Liebster Award na moim blogu :)

    www.nutellarulez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam babskie wieczóóóórki :D

    OdpowiedzUsuń

  5. W ramach blogerskiego uznania postanowiłyśmy nominować ten blog do Liebster Blog Award.
    Szczegóły na naszym blogu:
    in-love-with-my-dreams.blogspot.com
    Trzymaj tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń

  6. W ramach blogerskiego uznania postanowiłyśmy nominować ten blog do Liebster Blog Award.
    Szczegóły na naszym blogu:
    in-love-with-my-dreams.blogspot.com
    Trzymaj tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog !. Obserwuję i proszę o rewanz !. Będę wpadać częsćiej!. Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W ramach blogerskiego uznania postanowiłyśmy nominować ten blog do Liebster Blog Award.
    Szczegóły na naszym blogu:
    in-love-with-my-dreams.blogspot.com
    Trzymaj tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię spędzać czas z moją przyjaciółką ;).
    Zawsze na początku jesteśmy na komputerze do późna a potem jak już wszyscy śpią idziemy coś zjeść , a po tym idziemy na górę do jej pokoju i oglądamy do rana filmy ;) .
    Bardzo podoba mi się twój blog , szkoda , że nie ma żadnych twoich zdjęć ( z twarzą i wog ) . :> .
    Bardzo spodobał mi się twój blog i czekam na kolejne posty . ;> :* .
    obserwuję !

    xoxo Karo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się tu podoba więc obserwuję :)

    Odwdzięczysz się ?:*

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję zapraszam do mniee :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci tego, że mieszkasz w Szwecji, szczerze chciałabym opuścić Polskę :( Świetna notka, ale moi rodzice też zawsze wszystko przeżywają ;/ Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam na mój blog :) ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie wieczory :D♥
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Rodzicom to zawsze wszystko przeszkadza. Nawet jak się coś dobrze zrobi -.-' Nie rozumiem ich. Cieszę się, że miałaś dzionek udany. :)

    http://polne-maki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog ;)
    zapraszam na konkurs littleredtalksmile.blogspot.com/2013/01/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowalam cie do liebster blog awards.

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam takie babckie wieczory, można się spotkać, pić ciepłe kakao i plotkować zupełnie o wszystkich, a potem oglądać jakieś horrory, bo których strach iść w nocy do łazienki. :D

    Obserwujemy? Ja już. :)
    brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog, obserwuję :D

    http://mojenudnezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny blog, i ogółem świetnie go prowadzisz.
    Chyba fajnie jest mieszkać zagranicą. Też bym chciała, ale bardziej w Anglii. Mam nadzieję, że jakoś ci się wiedzie :)

    Pozdrawiam Sandra + obserwuję, bo podoba mi się tutaj i to bardzo♥

    OdpowiedzUsuń
  21. zostałaś wytypowana do Libster Blog c:
    http://szubidubidanse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. <3
    http://fashion-trendy-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog . Ale dlaczego tak dawno nie pisałaś ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śwoteny blog ,bardzo ciekawy ,z homorem ,fajnie się czyta. Nie ma to jak babski wieczorek - lubię to. Obserwuje :) Przy okazji zapraszam do siebie ,dopiero zaczynam http://ifollowforever.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na prawdę świetny blog. ;3 Ciesze się że jestem na liście twoich ulubionych blogów. :)
    Twój jest bardzo ciekawy. I bardzo fajnie się czyta. ;) dodaje do obserwowanych. :3

    Roks-life

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej.Dopiero zaczynamy pisac i byłybyśmy wdzięczne za (np. komentarz lub obserwacje)na pewno sie odzwdzieczymy :) http://sweet-girlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. http://clau-deen.blogspot.com/ Jeśli ci się spodoba , zostaw po sobie jakiś ślad :) Na pewno się odwdzięczę :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam Cię do Liebster Award na moim blogu :)
    Jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie to zapraszam do mnie:
    kosmetyczny-misz-masz.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna notka , fajne zdjęcia . Ach ci rodzice.
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)