wtorek, 8 stycznia 2013

Dancing in the dark ♥

Nienawidzę dzisiejszego rysunku na technice. Nie rozumiem jak go zrobić. Wyższy poziom nauczania u nauczyciela, który twierdzi, że iPhone to zło -,- Przynajmniej była praca w grupach. Szkoda tylko, że GŁUPI Mathias nie chciał mi pomóc, twierdząc, że to banalne. Zamiast pomocy dostałam jedną słuchawkę, w której leciała bardzo dziwna piosenka. Przynajmniej poprawiła mi humor.
Wczoraj w szkole dałam Lisie prezent na urodziny. Bardzo jej się spodobał. Dostała jeszcze kilka drobiazgów od Mathiasa, Sofi, Maxa i Tomasa. Biedna musiała chodzić z tyloma torebkami po całej szkole,  cały dzień. Byłam taką dobrą koleżanką i pomogłam jej zanieść prezenty do domu.
Dzisiaj od godziny 15:50 Sofi i Max są razem. Bardzo się cieszę i życzę im szczęścia! Mam nadzieję, że będą razem baaaardzo długo ♥
W piątek idziemy wszyscy do kina, na pizze itp... (urodziny Lisy). Na pewno będzie bardzo fajnie. Postaram się zrobić jakieś zdjęcia. Tak, tak mam już aparat bo moja siostra wróciła z Malmo. Troszkę głupio bo idziemy na jakiś horror. Yhhh, nienawidzę ich. Na szczęście Sofi mieszka obok mnie to nie będę musiała sama wracać do domu.



Zastanawiałam się nad postanowieniami noworocznymi. 
Stwierdzam, że mam tylko jedno: być szczęśliwą ♥

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Sofi i Maxa :)
    Kiss You <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To twoje postanowienie jest bardzo ważne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla Sofi i Maxa ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrów koleżankę , :D

    http://minka--minka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, fajne postanowienie noworoczne -bardzo mądre. Gratulacja dla Twoich Sofi i Maxa :>

    OdpowiedzUsuń
  6. mi nauczyciel techniki powiedział, ze mam lekką rękę do rysunków, ale i tak wystawił 4 na semestr :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bycie szczęśliwym to bardzo ważne postanowienie. Od tego zależy w sumie cała reszta.

    OdpowiedzUsuń
  8. szczęście to podstawa <3

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A na co idziecie do kina ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakiś horror pt.: "Sinister".
      Nawet nie wiem co to jest ale mam nadzieję, że będzie dało się oglądać.

      Usuń
  10. mam nadzieję, że będą ze sobą bardzo długo :*
    szczęścia im życzę :* - ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć.
    Pojawiłam się na Twoim blogu przypadkiem i muszę przyznać, że świetny blog. Napewno jeszcze się tu pojawię, a Ciebie bardzo serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham tą piosenkę
    Zapraszam do mnie poniewaz organizuje konkurs z fantastycznymi nagrodami
    Obserwuje i licze na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)