sobota, 12 stycznia 2013

Horror? No thanks!

Wczoraj poszłam z Lisą, Sofi, Maxem, Tomasem i Mathiasem do kina. Seans mieliśmy dopiero o 19:50, więc poszliśmy wcześniej na pizze i lody. Dużo śmiania było. Nie ma to jak się śmiać dosłownie ze wszystkiego. Taa, Tomas Superman, bitwa na paluszki, siedzenie pod stołem, sos na bluzie...
Film w kinie był straszny o,o Ale dostałam swoje obiecane miejsce w środku (między Mathiasem, a Sofi). Na większej połowie filmu miałam zamknięte oczy. Nic nie poradzę na to, że nienawidzę horrorów. Mathias się ciągle ze mnie śmiał... Przynajmniej obiecał, że następnym razem to ja wybieram film. Po seansie miałam wracać z Sofi do domu. Fajnie, że jak już wyszliśmy z kina okazało się, że ona idzie jeszcze z Maxem do Croppa bo chciał sobie kupić koszule >.< Trochę się przeraziłam, bo wyszło na to, że od razu po horrorze mam wracać sama do domu, a na dworze już ciemno. Na szczęście Mathias powiedział, że mnie odprowadzi bo ma jeszcze godzinkę. Gdy już byliśmy pod moim domem jeszcze chwile gadaliśmy, a tu nagle moja mama wraca z pracy. Fajnie, że sobie zaczęła gadać z Mathiasem, a on z nią. Chyba im się dobrze rozmawiało :o Przynajmniej nasz sąsiad wyszedł z domu, a moja mama miała jakąś sprawę do niego.  Tak więc, pożegnałam się z Mathiasem i uciekłam do domu. Nawet u siebie w pokoju bałam się ciemności, dzieci sierot itp... Na szczęście w końcu zasnęłam. Dzisiaj robię sobie z Sofi i Lisą takie babskie spotkanie. Spotykamy się o 15 u Lisy tak więc idę się ogarnąć. Bye ♥


Tak wiem, pewnie byście chcieli zobaczyć całe zdjęcie z twarzami. 
Ale to są takie nieogary, że lepiej tego nie udostępniać :)




Jak wam minął piątek? 
Happy Birthday Malik! 

11 komentarzy:

  1. Piątek tak sobie :) Cieszę się, że Tobie się udał. Ja strasznie nie lubię, kiedy moja mama rozmawia z moimi znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ich nie lubię, nie martw się. U mnie okej, jednak mam zły humor i dawno nie pisałam na blogu. Poprawy, szkoła...
    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)
    http://rozowy-pomponik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Libster Blog Award :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie lubię horrorów :o
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi się narobiło ochoty na pizze :)

    Także nienawidzę horrorów,są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nienawidzę horrorów. Potem nie mogę spać, dlatego oglądam głównie komedie romantyczne :)
    Pozdrawiam xx

    U mnie nowy rozdział http://babyilovedyoufirst.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ramach blogerskiego uznania postanowiłam nominować ten blog do Liebster Blog Award.
    Szczegóły i zasady (w razie nie wiedzy) na moim blogu:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com
    Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie znoszę horrorów, bo bałam się zawsze swojej wyobraźni, która potrafi płatać mi niezłe figle. Jednak ostatnimi czasy mam coraz większą ochotę na dreszczyk emocji i szykuje się do obejrzenia horrorów typowo fantastycznych.



    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)