sobota, 5 stycznia 2013

Małe zakupy

Wczoraj wybrałam się z Sofi na małe zakupy. Chciałyśmy kupić jakiś prezent dla Lisy, bo ma jutro urodziny ale nie znalazłyśmy nic ciekawego, więc pewnie jeszcze dzisiaj pójdziemy do jakiś innych sklepów. Za to ja kupiłam sobie sweter, spodnie, bluzkę i legginsy. Gdy poszłyśmy do części gastronomicznej w galerii spotkałyśmy Maxa z Lisą, przysiadłyśmy się do nich. Póżniej przyszedł Mathias. Postanowiliśmy w najbliższym czasie iść do kina. Pewnie wybierzemy się w następny weekend. Zależy czy będzie czas. Oto moje rzeczy. Przepraszam, że zdjęcia takiej słabej jakości ale moja siostra pojechała na wycieczkę do Malmo i zabrała lustrzankę -,- Wraca za kilka dni, więc aparat będzie już do mojej dyspozycji :)


Sweter - C&A 


Bluzka - H&M


Spodnie - New Yorker


Legginsy - New Yorker

Kompletnie nie mam pojęcia co kupić  Lisie, 
macie jakieś pomysły na prezent? :)

42 komentarze:

  1. fajne spodnie :)
    no nie wiem może coś z ubrań ? ;d albo jakąś płytę ulubionego zespołu lub książkę, albo jakiś film. nie wiem czy ona się interesuje.

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie ubrania świetne ! ; D
    a co koleżanka lubi ? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. wyrabany w kosmos blog ! :D obserwujemy ? angelikag315.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne swetry , może książkę :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym kupiła też coś z ciuchów, ale nie umiem ci doradzić co dokładnie, bo nie wiem jakie rzeczy lubi nosić. ;)

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie szukałam leginsów
    *u*
    Świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ubrania! Co do prezentów, też mam zawsze takie problemy. Zależy co Lisa lubi. Może jakaś książka, perfumy, kosmetyki czy coś do ubrania?
    Pozdrawiam xx

    babyilovedyoufirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter *-* kupiłabym sobie taki sam, ale nie mam w ogóle czasu na chodzenia po sklepach :/ Zapraszam do siebie photography-space.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. love the knitted thing!
    xxxx LVEEE have a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne legginsy i sweterek! Zazdroszczę. ^^
    Koleżance to możesz kosmetyki kupić jeśli się maluje. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ubrania ! Z chęcią bym takie sobie sprawiła, ale u mnie ostatnio bardzo krucho z kasą po ostatnich 'małych' zakupach na allegro :P

    OdpowiedzUsuń
  12. masz bardzo fajny i ciekawy blog ;)
    co do zakupów, bardzo ładny sweterek i legginsy ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek, też chyba muszę pomyśleć na kupnem jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweter! Też się nad nim zastanawiałam :D
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy tak samo na imię :) Świetny sweterek z C&A, spodnie i leginsy z New Yorker !!
    Obserwuje i liczę na rewanżyk :)
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy!
    Zapraszam do mnie - konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  17. przeczytałam wszystkie twoje posty i stwierdzam że jesteś cholerną szczęściarą. też bym chciała mieszkać za granicą, mieć wspaniałych przyjaciół...
    dodaje blog do obserwowanych, bo bardzo mi się spodobał ;)
    a Mathias to niezłe ciacho <3

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny sweterek!

    ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te rzeczy. Może kup jej coś z Home&You ?
    ----------------------------------
    http://nattash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudne legginsy i te spodnie!

    Mam nadzieje, ze odwiedzisz mojego bloga ale nie zmuszam do niczego. ^^
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tą bluzkę:)
    Kiedyś nawet dodałam post z stylizacje na niej opartą: http://ameliawyrwass.blogspot.com/2012/11/mint-skirt.html
    i do tego dałam za nią 10 zł *__*
    Sweter jest nświetny, ale przejadł mi sie już ten rodzaj leginsów.. ;)

    całusy Amelia :*

    OdpowiedzUsuń
  22. swterak ekstra :) a lisie możesz kupić np. kosmetyki, biżuu, albo jakąś książke? nie wiem,podaje sie.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bym kupiła jakąś bluzkę, ramkę ze wspólnymi zdjęciami, perfumy, szminkę, coś słodkiego ;))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę miec te legginsy !! ♥
    Super blog :)
    Pozdrawiam,Izz.<3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Leginsy i bluzka najlepsza ;p
    W wolnej chwili zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne ubrania :D Blog bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta bluzka , aż sama bym sobie taką kupiła :D
    A te spodnie w te wzorki też są cudne <3 uwliebiam takie rzeczy.
    Pozdrawiam , tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)