czwartek, 10 stycznia 2013

Sister ♥

Nigdy nie pisałam tu nic o mojej siostrze. Postanowiłam to dzisiaj zmienić.
Tak więc, moja siostra jest 4 lata starsza ode mnie i ma na imię Patrycja. Gdy przeprowadziliśmy się do Szwecji ona miała 18 lat. Postanowiła zostać w Polsce i skończyć liceum. Zamieszkała z naszą ciocią. W tamtym roku zdała maturę i wybrała się na studia do Krakowa. Od tego czasu mieszka z przyjaciółką w małym mieszkanku. Z tego co rozmawiamy dobrze jej na studiach itp, itd. Moim zdaniem nie mam z nią najlepszego kontaktu. Kiedyś było znacznie lepiej. Ale ja mam swoje życie, a ona swoje. Oczywiście możemy na siebie liczyć. Wspieramy się i pomagamy sobie. Ale to nie jest to samo co kilka lat temu. Patrycja przyjeżdża do nas jak tylko ma dłuższą przerwę. Całe tamte wakacje była w Szwecji. Niestety nie widziałam się z nią długo, bo ja byłam w Polsce... U nas w domu ma oczywiście swój pokój. Co prawda używa go raz na rok ale zawsze on jest i na nią czeka. Dwa tygodnie temu przyjechała z przyjaciółką do Szwecji. Przez ten czas nasze stosunki trochę się poprawiły. Posiedziały u nas tydzień, potem pojechały na wycieczkę do Malmo. Wróciły kilka dni temu i już za niedługo muszą wracać. Strasznie szkoda, że  Patrycja nie może zostać dłużej ale obowiązki wzywają! Bardzo będę za nią tęsknić, przecież to moja jedyna, kochana siostra ♥





♥ Moja Kochana Siostrzyczka ♥
Zdjęcia z wakacji :)

A wy macie rodzeństwo?

23 komentarze:

  1. dodaj jakieś jej zdjęcie gdzie widać ją całą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczna jest i ty też :)
      + właśnie taki rower chcę sb kupić ;o

      Usuń
  2. jak zrobiłaś ten opis pod komentarzami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to:
      Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
      Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
      Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
      Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :) (......)

      ??

      Usuń
    2. Musisz wejść na bloggera.
      Tam po lewej stronie klikasz "Ustawienia"-->"Posty i Komentarze".
      Zjeżdżasz trochę na dół i tam jest napisane "Wiadomość Formularza Komentarzy". Tam piszesz opis.

      Usuń
  3. Śliczną masz siostrę ;) Współczuję, że jesteś zmuszona do tak rzadkiego widywana się z siostrą :C

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie mam rodzeństwa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona wygląda super :) Ja mam młodszego brata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam mieć siostrę, lecz mam brata. Na dodatek bliźniaka. Nie jest najgorzej, ale praktycznie nigdy się nie dogadujemy. Uwielbiam w nim to, że mogę mu ufać. Wie o mnie chyba wszystko i jeszcze nigdy nic nikomu nie powiedział.
    Pozdrawiam xX

    OdpowiedzUsuń
  7. ohoho nieźle ..fajny post !

    Zapraszam do siebie DEMORDIE.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam małego 6,7 -miesięcznego braciszka:) Radka:)

    Obserwuję :) I liczę na to samo z twojej strony :)
    http://worldblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widywanie się tak rzadko z siostrą musi być ciężkie, mi bez mojego rodzeństwa byłoby okropnie,dobrze mieć je obok nawet gdy relacje nie układają się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również mam starszą siostrę o 4 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! Nominuję Cię do Liebster Award:) Szczegóły u mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. przykre, że trochę macie słabszy kontakt, ale cóż zawsze coś trzeba wybrać ;c
    zarówno ty jak i twoja siostra jesteście śliczne ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. haha pytanie, mam 3 siostry :p, ale dwie sie juz wyprowadzily a druga wyprowadza sie w maju, ale bardzo czesto widujemy sie wszyscy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miło się czyta takie rzeczy o rodzeństwie. ja mam siostrę rok młodszą i to smutne ale nie znosimy się strasznie...
    im-noemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z moją siostrą też się kiedyś ciągle kłóciłyśmy itp..
      Jednak z czasem jakoś z tego wyrosłyśmy. Tzn, ja wyrosłam bo ona sie mnie tak nie czepiała. Zobaczysz za rok, może dwa będziecie przyjaciółkami :)

      Usuń
  15. Pozytywne zdjęcia! ;)
    Ja mam brata xd

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)