środa, 2 stycznia 2013

Sylwestrowo

Tegoroczny sylwester odbył się bardzo pozytywnie. Jeśli tak ma wyglądać cały rok, to już go kocham ♥ Sylwestra spędziłam na domówce u Mathiasa. Była to taka mała przyjacielska impreza na 15 osób. Było świetnie, nie liczę tego, że rozbiłam wazon... Ogólnie to większość czasu spędziłam z Lisą. Sofi siedziała ciągle z Maxem (miłoooość ♥ ). I tak najlepsza była północ i picie szampana dla dzieci wznosząc bardzo poważny toast z Tomasem, potem jeszcze życzenia od Mathiasa. Jak to było? "uśmiechu, jedzenia, miłości, więcej wódki, sexu i papierosów"? To nic, że nie piję i nie palę. Ważne, że mówiłeś z serca. Koło godziny 2 wszyscy rozeszli się do swoich domów. Zostałam tylko ja, Mathias, Sofi, Lisa, Max, Rafael i Tomas. Ogarneliśmy trochę dom. Potem pograliśmy w Fifę. Tym razem wyniki były takie:
Mathias - ja: Real Madryt - FC Barcelona: 2-2 REMIS
Tomas - ja: Chelsea Londyn - Real Madryt: 3-2 PRZEGRANA
Lisa - ja: Manchester United - FC Barcelona: 2-3 WYGRANA ♥
Rafael - ja: FC Barcelona - Real Madryt: 4-3 PRZEGRANA
Sofi - ja: Liverpool - Borussia: 4-4 REMIS
Ogólnie było bardzo fajnie. Tym razem nie siedzieliśmy w piżamkach. Wszyscy byli raczej elegancko ubrani. Ja miałam na sobie sukienkę, marynarkę i szpilki. Co prawda raczej chodziłam na boso, bo było mi wygodniej i jakoś tak bardziej na luzie. Zrobiła mi się dziura w sukience -,- Nie wiem kiedy i nie wiem jak... Kolejny sylwester może być taki sam. Było cudownie ♥
Tomas nauczył mnie zasysać kieliszek na dłoni. Szkoda tylko, że za pierwszym razem cała woda wylała się na jego spodnie ^^

Lucas i Marta 

Lisy i Tomasa nogi 

2013! Bądź udany, udowodnij, że potrafisz! 



Nie mam zbyt wielu zdjęć. Może coś około 20. Wszystko przez to, że nie wzięłam swojego aparatu. A wszystkie zdjęcia, które mam są wysłane z aparatu Lisy.
Jak zaczęliście rok?
Happy New Year

20 komentarzy:

  1. No to się bardzo cieszę, że tobie też się udał :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham twojego bloga ; )

    http://diamonds44.blogspot.com/ skomentujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. no to fajnie spędziłaś sylwestraa! ;D
    ja niestety nic nie pamiętam... ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że chociaż Ci Sylwester się udał ;) Ja standardowo przesiedziałam go w domu. Miejmy nadzieję, że za rok będzie lepiej. Nowy Rok nie był jakiś spektakularny. Odsypiałam Sylwestra i nie zrobiłam nic pożytecznego :D
    Czekam na więcej takich notek.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że ci się sylwester udal :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczęłam w miarę dobrze, chociaż mogło być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia, zdjęciami, ale wspomnienia pozostają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny blog :D , ♥

    http://minkaandminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widać, że domówka się udała :D ta Marta ma śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że sylwester ci się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo! To świetnie że sylwek Ci się udał!:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. To sylwek byl udany.

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. usmiechnelam sie gdy przeczytalam mala impreza na 15 osob :P
    umnie to juz wielka biba
    mala impreza to jest na dwie osoby :P
    podobno jak sie zbije szklo to przynosi to szczescie wiec chyba faktycznie ten rok bedzie dla ciebie dobry

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej widze się w poleconych? <3

    Dziękuje bardzo. Bardzo fajny blog i notka. Mieszkasz w innym kraju? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widac ze zdjecia z internetu ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham?
      Owszem to ostatnie z internetu. A tak nie wiem za bardzo o co chodzi...?

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)