niedziela, 6 stycznia 2013

Urodziny Lisy

Wczoraj wieczorem rozmawiałam sobie z Lisą na Skype. Dowiedziałam się takich pewnych fajnych rzeczy. Chodzi o to, ze jak szukałyśmy przedwczoraj dla niej prezent to ona była z Maxem w galerii bo rozmawiali o Sofi. Ja i Lisa wiemy, że Sofi ma coś do Maxa. A teraz się dowiedziałyśmy, że on do niej też coś czuje. Cieszę się ich szczęściem. Max powiedział, że za niedługo zaprosi ją na randkę ♥ W sumie to nie jest pierwsza para w naszym gronie. Kiedyś dawno temu, Lisa była z Tomasem. Ale pochodzili kilka tygodni i stwierdzili, że wolą się przyjaźnić bo jak kiedyś zerwą to nie będzie fajnie... Tak więc, życzę Sofi i Maxowi wieeele szczęścia chociaż jeszcze nie są razem :)
Zmieniając temat, wczoraj zastanawiałam się co kupić Lisie na urodziny. Dzięki waszym komentarzom wybrałam się dzisiaj rano do sklepu z Mathiasem i kupiliśmy jej płytę Rihanny: Unapologetic, tusz do rzęs Rimmel, cienie do powiek Stila, perfumy Coach Poppy i dwa lakiery do paznokci.

 





  Mam nadzieję, że spodoba jej się prezent.

Przepraszam, że nadal słaba jakoś zdjęć, ale moja siostra nadal jest na wycieczce. Wraca jutro, więc kolejne zdjęcia będą już ładniejsze.

30 komentarzy:

  1. Super prezenty dla niej kupiłaś !!! Śliczny kolor non :)

    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia nie są aż takie złe. :D Super prezenty dziewczyna dostanie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten przedostatni lakier neonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również mam nadzieję, że spodobają jej się prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że się spodobają. :D Mi by się spodobały, acczkolwiek inną płytę bym wolała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty kupiłaś :))

    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster blog Awords. Szczegóły u m,nie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. prezent na pewno się jej spodoba :)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że będzie zadowolona ;)
    w sumie płytę sama bym przygarnęła :D
    pozdrawiam

    im-noemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdanie super prezenty. Cieszyła bym się z takich.

    bloggerrka.blogspot.com
    P. S. Konkursik

    OdpowiedzUsuń
  11. ile wyszedł cię cały ten prezent ? ;d
    i kiedy idziesz do niej na uro ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku Lisa nie robi takich typowych urodzin.
      Wszyscy (tzn. ja, Lisa, Mathias, Tomas, Sofi i Max) idziemy na pizze, do kina itp... chyba w piątek.
      Mimo to prezent dałam jej już wczoraj :) Na szczęście jej się spodobał.

      Zapłaciłam za niego 395 koron to ok. 190 zł.
      Sama płyta kosztowała koło 90 zł.

      Usuń
  12. Ostatni lakier - piękny. (:

    Jakie masz lektury w Szwecji? : >
    strasznie mnie to ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku nauczycielka kazała nam przeczytać tylko dwie książki:
      -"Stary człowiek i morze" Ernesta Hemigwaya
      -"Makbet" Williama Shakespeare
      Chociaż Makbet był do przeczytania bardziej dodatkowo.
      Moim zdaniem poziom nauki w Szwecji jest niższy niż w Polsce, dlatego czasem gdy rozmawiam z przyjaciółmi z Polski na Skype to mówią mi jaką mają teraz lekturę itp... A ja ją sobie dodatkowo czytam. Tak jak to było z "Kamienie na szaniec" :)

      Usuń
  13. na pewno spodoba jej się prezent :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejciu, na pewno jej się spodobają! :) Sama chętnie bym coś takiego dostała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie super prezenty ;D

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje i liczę na to samo :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne rzeczy! Na pewno się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty, sama z chęcią bym chciała takie dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenty, sama bym chciała takie dostac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. neonowy zielony, w moim stylu :) ale na lato ;) cienie i płyta ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Napewno będzie zadowolona z tych prezentów.- Adam

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne prezenty, sama bym takie chciała dostać. A tak w ogóle to świetny wygląd bloga i w ogóle nagłówek. Bardzo podoba mi się też twój styl pisania <3

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pewną, że Lisa się ucieszy :)
    Pozdrawiam xX

    ____________________
    U mnie 11 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  23. na pewno będzie zadowolona, prezenty są genialne:) zazdroszczę jej;D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)