poniedziałek, 25 lutego 2013

Hej ♥

Ferie mogę zaliczyć do tych udanych. Fajnie było odpocząć chwilę w Polsce. Hmm, podsumowując to byłam na dwóch nockach, codziennie widziałam się z Kamilą, Martyną, Erykiem i Rafałem, zjadłam 34567465324565432455 kcal, nadrobiłam kontakt z ciocią, byłam w kinie na "Niemożliwe", byłam na koncercie, podcięłam troszeczkę włosy i kupiłam sukienkę na szkolny bal, który będzie w czerwcu...

W ogóle nie mam czasu na nic. Wiem, że ktoś miał mi wysłać e-maila. Jeśli to teraz czytasz to przepraszam, że Ci nie odpisuję ale naprawdę nie mam nawet chwili, aby zalogować się na pocztę. W najbliższym czasie postaram się tam zaglądnąć. Ciągle mam dodatkowy angielski. Hahah, chcę go umieć perfekcyjnie, aby porozumieć się kiedyś z chłopcami z One Direction. Hahah, ale tak naprawdę to myślę, że warto znać dobrze ten język. W sumie to zamierzam kiedyś się wybrać na koncert 1D, ale najpierw chcę uzbierać kasę na bilet VIP. Widziałam Wasze wspaniałe akcje na TT. Mam nadzieję, że chłopcy odwiedzą kiedyś Was i spełnią marzenia Polish Directioners ;)



Aha! Właśnie sobie przypomniałam! Na jednej z nocek oglądaliśmy film "Ludzka Stonoga". Nie oglądajcie tego. Naprawdę. To jest obrzydliwy i okropny film jak dla mnie. Choć może Wam się spodoba...

5 komentarzy:

  1. O jak widze też się uczysz angielskiego m.in. dla One Direction ♥
    thisiskarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moje ferie minęły 2 tygodnie temu :(
    super post !

    diamonds44.blogspot.com ksomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak ,ja liczę ,że kiedyś wreszcie przyjadą do Polski. Też miałam fajne ferie z wyjątkiem 1 tygodnia - choroba. Moja kuzynka oglądała i powiedziała mi to samo, i tak nie lubię horrorów ,nie odważyłabym się tego włączyć :P
    http://ifollowforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ferie dawno się skończyły, buuu :(
    ale widzę, że ty w przeciwieństwie do mnie bardzo aktywnie je wykorzystałaś :D

    http://noemisoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się ten film jest naprawdę okropny ;/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)