czwartek, 28 lutego 2013

Lazyy...

Przydałoby się trochę ogarnąć matmę. Szczerze? Wolałabym pójść spać... Dzisiaj nie zrobiłam nic ciekawego. No tak zostałam olana przez Sofi. Nie wiem o co jej chodziło. Trochę zrobiło mi się przez nią przykro. A tak z pozytywnej strony to można uznać to, że prawie cały dzień spędziłam z Mathiasem. Rano pobraliśmy sobie grę "Tamago HD". Trzeba tam kliknąć na takie jajko 1000000 razy. Trochę nudne ale klikamy z Mathiasem w to cały dzień. Mamy jeszcze kliknąć jakoś 823192 razy. Jestem bardzo ciekawa co się stanie gdy jajo pęknie. Wiem, wiem trochę to dziwne.
Przydałoby się zrobić trochę porządek na komputerze. Pousuwać wszystkie głupoty, posegregować zdjęcia itp. Myślę, że zrobię to teraz bo mam kilka minut odpoczynku.

Ciekawe czy dotrwamy do tego miliona...


Pomyślałam sobie,  że jeśli macie do mnie jakieś pytania to pytajcie w komentarzach, z chęcią napiszę w kolejnym poście jakiś TAG ale do tego potrzebuję Waszych pytań. Pytajcie o wszystko co chcecie wiedzieć ❤ ‏


12 komentarzy:

  1. ja również nie lubię matematyki ;/
    szczerze mówiąc pierwsze słyszę o takiej grze .. ciekawe xd
    hmm no to może jaki masz kolor ścian w pokoju ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. nauka czegokolwiek to najlepszy usypiacz

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, jak mnie u Ciebie dawno nie było :o

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nei lubie majcy :/
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh ta ciekawość :D szkoda w sumie ze linka do gry nie podałaś :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta gra jest na telefon. Trzeba wejść w sklep Androida i tam wszystko będziesz miała :)

      Usuń
  6. O jak miło, że znalazłam się na liście ulubionych blogów :)
    jestem bardzo wdzięczna i motywujesz mnie do blogowania !
    thisiskarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekalam na jakis Tag od Ciebie ;D
    Mam kilka pytan:
    1. Jak to sie stalo, ze jestes z Mathiasem? (mozesz napisac to dluuugo, z checia poczytam :D)
    2. Kto jest Twoim ulubiencem z 1D?
    3. Ulubiona piosenka 1D?
    4. Jaki jest Mathias? Ile go znasz i jak go poznalas?
    5. Zamierzasz sie wybrac na koncert 1D?
    6. Jestes tez Belieberka?
    7. Co sadzisz o hejtach?
    8. Czy twoi znajomi nie smieja sie, ze lubisz 1D?
    9. Jak spedzasz wolny czas?
    10. Moglabys mi polecic jakis film?

    To chyba tyle ode mnie ;D xoxo, Sylwia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. najglupsze gry najbardziej wciagaja :) u mnie tez pasowaloby posegregowac wszystkie rzeczy na laptopie ale nie mam na to czasu ani sily.

    sky-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
    Jakie miejsce chciałabyś zwiedzić?
    Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś żyć?

    -Martyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ulubiony owoc, warzywo?
    ulubiona bajka z dzieciństwa, obecnie?
    dostałaś walentynke?
    jaki jest twój ideał chłopaka?
    jakie masz hobby?
    jaki jest twój ulubiony sport?
    jakbyś znalazła się na bezludnej wyspie jakie 3 rzeczy byś wzięła?
    co ostatnio kupiłaś gdy byłaś w galerii?
    na czym ostatnio byłaś w kinie?
    ulubiony napój?
    ulubiony piłkarz?
    ulubiona liczba?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm.. może jaką teraz słuchasz piosenkę?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)