poniedziałek, 11 lutego 2013

Minęło sporo czasu...

Tak dawno tu nie pisałam. Minęło tyle czasu... Hmmm, jeśli czytaliście mojego bloga to pewnie teraz chcecie wiedzieć co u mnie słychać... Nie wiem od czego zacząć. Może tak: jestem obecnie na feriach w Polsce, mieszkam u ciotki i jest wspaniale. Tak bardzo brakowało mi Kamili i Martyny, no i oczywiście mojego kochanego Eryczka i Rafała. Już zorganizowaliśmy jedną wspólną nockę. Było trochę zabawnie, opowiedzieli mi bardzo wiele ciekawych historii. To naprawdę wspaniałe zobaczyć ich po tak długim czasie... Ja naprawdę za nimi tęsknie. Czasem chce mi się płakać, no ale trzeba być silnym.
No dobra co dalej... To może to, że ja i Mathias jesteśmy razem od 3 tygodni. Wiele osób mówiło nam już dawno, że tak to się skończy itp. Pomyśleliśmy, że warto byłoby spróbować i jak na razie jest wspaniale. Mathias to naprawdę wspaniały chłopak. Można na niego liczyć. Zawsze znajdzie radę na złe chwile... 
Wszystko piszę w wielkim skrócie bo trochę nie mam czasu.
Co dalej? Hmm. Zostałam Directioner. Może was to trochę zniechęci do mnie. Ale 1D mają naprawdę wspaniałe głosy i są fantastycznymi chłopcami. 
Nie wiem co jaki czas będę tu pisała. Trochę nie mam czasu na prowadzenie bloga. Zapisałam się na tańce + mam dodatkowy angielski... Postaram się co jakiś czas coś tu pisać :) Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia i udanych Walentynek :)

Zimaaaa :)

Yeah, That's my idols.

21 komentarzy:

  1. Mhmm... Powodzenia w nowym rozdziale twojego życia<33. Cudny blog, no i ty ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni też są moimi idolami♥

    U mnie trwa konkurs, w którym możesz wygrać nieziemski nagłowek Image-LOL.blogspot.com
    Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  3. szczescia wam zycze!
    jestem directioner od listopada 2011 :)

    sky-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaaaa, szczęścia z Mathiasem! :)
    Modliłam się, byście byli razem i tak się stało :D .
    Obys tylko częściej tu pisała, bo się stęsknilismy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Milo z Twojej strony :) Postaram sie czesciej pisac :))

      Usuń
    2. A podałabyś mi może swój adres mail, albo coś. Chciałabym Ci coś napisać :)

      Usuń
    3. Prosze: gabb.connery@o2.pl :) Ale nie wiem czy Ci dzisiaj odpisze bo jestem teraz na telefonie... :/

      Usuń
  5. a co z ostatnią dziewczyną MAthiasa ? fajnie, że wróciłam i fajnie, że jesteś w polsce :D

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia dziewczyna Mathiasa... Moge powiedziec, ze ona jest troche wredna... Ma innego chlopaka, a z Mathiasem juz nawet nie rozmawia. Moze to i dobrze...

      Usuń
  6. Życze maaaasy szczęścia <3
    ohh directionerka, już bardziej Cię lubię :D
    udanych ferii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ^^
    Obserwujemy? Ja już! ;D

    http://spelniac-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ciekawy blog jeśli tylko chcesz to możemy dodać swoje blogi do obserwowanych i informować się o nowych notkach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://jusinks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog! :)
    zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłe chwile. Mój przyjaciel wyprowadza się do Niemiec. Jestem załamana, ale grunt to wsparcie.


    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, będzie dobrze :) Zawsze zostaje rozmowy na Skype. Na początku będzie Wam trudno ale potem będzie dobrze :)

      Usuń
  11. Zostałaś nominowana. :)

    Więcej informacji u mnie na blogu: mam-nascie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Liebster Blog - nominacja na moim blogu www.deffy-life.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęścia w związku !
    ja też pokochałam One Direction ♥
    zapraszam: thisiskarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ! Zaobserwujesz ? http://claa-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)