niedziela, 10 marca 2013

40 przypadkowych pytań :3



Gdzie byłaś 3 godziny temu?
Nie jestem do końca pewna. Nie patrzyłam na zegarek. Ale albo byłam na ulicy i wracałam od Lisy albo siedziałam w wannie.

Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Niee. Nie przypominam sobie takiej rzeczy. Możliwe, że jak byłam mała ale wątpię w to.

Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak. Siedzę właśnie na łóżku na którym mam różową pościel.

Czy masz na sobie skarpetki?
Tak mam. Moje ulubione puchate skarpetki 

Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
"Kino Domowe" pewnie się nie liczy... Tak więc moja odpowiedź brzmi nie. Ostatnio w kinie byłam na feriach.

Czy jest Ci gorąco?
Nie gorąco i nie zimno. Jest mi ciepło. Choć pewnie jakby ktoś teraz na mnie popatrzył to powiedział by mi, że jest mi gorąco bo mam te głupie rumieńce na twarzy ><

Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Caffe latte zrobione przez moją mamusię. Pycha.

Co ostatnio jadłaś?
W tej chwili jem kisiel malinowy z kawałkami malin.

Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Nie wiem dokładnie ale możliwe, że w domu.

Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Jakoś godzinę temu przyszła do mojej mamy jej koleżanka.
A jeśli chodzi o mojego gościa, to ostatnio była u mnie Sofi.

Czy tęsknisz za kimś teraz?
Każdy za kimś tęskni. Na chwilę obecną tęsknię za Kamilą, Martyną, Erykiem i Rafałem.

Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Nie mam planów. Ale pewnie oglądnę kilka odcinków PLL, pogadam z Mathiasem, posłucham muzyki i pójdę spać.

Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Ostatnie komentarze to spam od Rafała i Eryka na facebooku.

Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Chciałabym wiedzieć czy kiedykolwiek spotkam swoich idoli...
I ogólnie co będę robić za kilka lat... Jakim będę człowiekiem...

Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Little Black Dress

Byłaś w tym roku u lekarza?
Nie, nie byłam. I mam nadzieję, że tak pozostanie.

Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
W domu. Tzn. chyba. Nie wiem, nie kontroluję jego życia.

Czy masz opaleniznę?
Nie. Jeszcze nie mam. Dopiero mamy wiosnę, a ja nie używam samoopalaczy, nie chodzę do solarium itp..

Czego teraz słuchasz?
Sekundę temu leciał Justin Bieber - As Long As You Love Me w wersji akustycznej, ale teraz się przełączyło na Eda Sheerana - Little Bird, następną piosenką na liście odtwarzania jest Conor Maynard - Vegas Girl, a jeszcze kolejną Macklemore - Thrift Shop.

Czy kolekcjonujesz coś?
Można powiedzieć, że lakiery do paznokci.
Taaak, lakierów mam bardzo dużo.

Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Nigdy nie byłam złapana przez policję... Choć w sumie... Nie wiem czy to liczyć...
Bo kiedyś siedziałam z Rafałem, Kubą, Kamilą, Martyną i Erykiem na prywatnym placu zabaw i policja do nas podeszła, że mamy stąd iść bo inaczej będziemy spisani...

Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Jeśli Ice Tea się liczy to tak.

Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Mój ostatni sms napisałam do Lisy, że zostawiłam u niej tusz do rzęs.

Lubisz ostre przyprawy?
Taak, kocham 
Ostatnio w szkole zaczęłam jeść z dziewczynami papryczkę chilli. Był niezły ubaw.
 
Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Prysznic wzięłam wczoraj wieczorem u Lisy.
A jeśli chodzi o kąpanie w wannie to kilka godzin temu.

Czy jesteś bogata?
Hmmm. Mogę powiedzieć, że niczego mi nie brakuje. Oczywiście zawsze mogło by być lepiej, np. mogłabym mieć jacuzzi, saunę itp... Ale ogólnie rzecz biorąc to nie mogę narzekać. W sumie w Szwecji łatwiej się wzbogacić niż w Polsce.

Jaka jest u Ciebie pogoda?
Teraz nie wiem bo mam zasłonięte rolety w oknie. Ale jak wracałam do domu to było zimno i bardzo pochmurnie.

O której godzinie budzisz się rano?
Zazwyczaj koło godziny 6:15.

Jaki film ostatnio widziałaś?
Na nocce oglądałam z Lisą "Pamiętnik".

Jaki masz dzwonek w telefonie?
Obecnie Conor Maynard - Animal. Ale jeszcze kilka dni temu miałam Heads Will Roll - Yeah Yeah Yeahs

Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak, W sumie to jestem teraz.

Ile masz rodzeństwa?
Mam tylko starszą siostrę, która niestety nie mieszka w Szwecji, lecz studiuje w Polsce.

Komputer stacjonarny czy laptop?
Zdecydowanie laptop. Jest poręczny i bardziej praktyczny.

Co planujesz dziś robić?
Odpoczywać, bo nie spałam całą noc.

Kiedy ostatni raz płakałeś?
Hmmm. Jeśli można liczyć płacz ze śmiechu to tej nocy u Lisy. 
A jeśli chodzi, że ze smutku to gdy czytałam bardzo smutny imagin kilka dni temu.

Jakie jest twoje ulubione radio?
Nie słucham radia. Bardziej wolę kanały muzyczne w TV. 
Wtedy wybieram MTV.

Co wolisz? Hamburgera czy kebaba?
Kebaba. Choć częściej jem hamburgery.

Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebieski. Podobno tylko około 8% populacji świata ma niebieskie oczy...

Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Byłam u Lisy i śpiewałyśmy karaoke z HSM 

Czy masz zwierzęta?
Tak, mam psa Husky. 



                   

                   

                   

Jak wam mija niedziela? :))

12 komentarzy:

  1. ja namietnnie obgryzam dlugopisy kredki i olowki
    podejrzewam ze jakby zebrac to w jedna calosc to juz jedna cala kredke zjadlam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ile masz wzrostu i ile ważysz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie poszlam sie zmierzyc i zwazyc :))
      Wzrost: 162 cm. To chyba nie duzo... Ale jak dla mnie w sam raz :)
      Waga: 51 kg. Hmmm, na wiosne zamierzam biegac :)

      Usuń
  3. przeczytałam bardzo fajne :)
    w sumie to się zgadzam z tym, że łatwiej wzbogacić się zagranicą niż tu ;c

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a leniwie :)

    http://diamonds44.blogspot.com/ skomentujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post:)
    będę do ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny Tag :) Hmm. Mam mala prosbe moglabys zrobic ten Tag? Chcialibysmy bardziej poznac Mathiasa.
    1. Gdzie się poznaliście?
    2. Ile jesteście razem?
    3. Gdzie była wasza pierwsza randka?
    4. Jakie bylo twoje pierwsze wrażenie o nim?
    5. Na co najpierw zwróciłaś uwagę w jego wyglądzie?
    6. Gdy siedzi przed telewizorem, co jest na ekranie?
    7. Kiedy poznał Twoja rodzinę?
    8. Czy macie jakieś wspólne tradycje?
    9. O co się najczęściej kłócicie?
    10. Co najczęściej ogląda w telewizji/
    Internecie?
    11. Czy ma jakieś dziwne obsesję, jakie?
    12. Jeśli coś kolekcjonuje to co to jest?
    13. Jaki rozmiar buta nosi?
    14. Kiedy wychodzicie coś zjeść to co
    zamawia do picia?
    15. Z czym najczęściej je kanapki?
    16. Co by mogł jeść codziennie?
    17. Jego ulubiony kolor?
    18. Czego nie lubi do jedzenia?
    19. Jego ulubiony rodzaj muzyki?
    20. O czym najczęściej dyskutujecie?
    21. Kto rządzi w waszym związku?
    22. Jego kolor oczu?
    23. Jego najlepszy przyjaciel?
    24. Jego ulubiony zespół sportowy?
    25. Jakie sporty uprawia?
    26. Rzecz której by nigdy nie zrobił?
    27. Jaki ma talent?
    28. Gdybym mogł żyć wszędzie to gdzie by to było?
    29. Na co przeznacza bardzo dużo swojego czasu?
    30. Jego ulubione zajęcie?
    -Natalie :) Bardzo mi zalezy abys odpowiedziala :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram zrobic ten TAG w najblizszym czasie :) Fajny pomysl ;)

      Usuń
  7. czy zjadłaś kredkę, dobre pytania hehe :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy oglądają PLL jak fajnie *.* Pozdrawiam :*

    one-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Heii mogę spytać, jakiego laptopa używasz? Czy to samsung? :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem korzystam z Sony Vaio mojego taty, ale czesciej uzywam swojego Macbooka. Ten na zdjeciu to Macbook :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)