poniedziałek, 11 marca 2013

Cause Everything Starts From Something ♥

Właśnie sobie siedzę i piję Cappuccino ♥ Dzisiejszy dzień był bardzo luźny. Miałam tylko 3 godziny dzięki czemu mogłam się wyspać. Po szkole poszłam z Sofi i Maxem do galerii kupić jakiś prezent dla Thomasa bo za dwa tygodnie ma urodziny. Niestety nie znaleźliśmy nic fajnego... Będziemy musieli się tam wybrać jeszcze raz. A teraz strasznie się nudzę bo jestem sama w domu... Hahaha, nie lubię tego. No ale przynajmniej mogę sobie puścić muzykę na fulla. O tak kocham to, kocham ♥ Najlepsze jest to, że z tej nudy zastanawiam się nad pokryciem całej jednej ściany w moim pokoju plakatami. Hmmm, co o tym sądzicie? Za chwilę ma przyjść do mnie Sofi pouczyć mnie matmy. Tak, ona i Mathias to matematyczni geniusze. No dobra może trochę przesadziłam ale oni naprawdę umieją mnie dużo uczyć. Najlepiej wszystko mi tłumaczy Mathias ale niestety dzisiaj nie ma czasu aby mi pomóc... No nic trudno. A więc mam pytanie na koniec: Powinnam pokryć całą ścianę plakatami ulubionych zespołów? Coraz bardziej wkręcam się w ten pomysł ale liczę też na Waszą opinię ♥





11 komentarzy:

  1. tak zrób ja osobiście też chciałam, ale mam za mało plakatów, które chciałabym powiesić.

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cappuccino . mniaam :)

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam <3
    obserwuje i zapraszam do sb :D

    zapraszam :D

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób zrób i pokaż jak wyszło. ;>

    XOXO roks-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ile ja bym dała za 3 godziny lekcji *.*
    myślę, że to fajny pomysł, a nawet gdyby ci się nie spodobało to zawsze możesz je ściągnąć ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę ,że te plakaty będą wyglądały fajnie.;)
    Mmm <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa efektów :3. Mniamm... Wypiłabym sobie takie cappuccino.

    Zapraszam do moi<33.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog, ciekawy post, fajnie piszesz :D
    Podoba mi się Twój blog, będę wpadać. ;)

    A Ciebie zapraszam do mnie:
    http://flushberry.blogspot.com/

    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj i skomentuj :)
    Pozdrawiam. :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o plakaty, to jak najbardziej! też to planuję :)
    A ja tam z matmą nie mam problemów,ale tłumaczyć nie potrafię.. xD
    zdjęcia świetne robisz :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)