niedziela, 3 marca 2013

DIY: Zrób to sama ♥

Dzisiaj trochę taki inny post. Postanowiłam zamieścić tu kilka zdjęć rzeczy, które można zrobić samemu. Aby ładnie wyglądać nie potrzeba drogich ciuchów. Tu zamieszczę dla Was kilka inspiracji znalezionych na internecie. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie i wykonacie to co Wam się spodoba. Naprawdę warto poświęcić te kilka minut! ♥


Naprawdę łatwo zrobić takie paznokcie, a efekt jest niesamowity!

Można wydrukować sobie np. cytaty i losować jeden każdego poranka.

Wydaje się, że trudno to się robi ale to naprawdę jest łatwe!
Polecam gdy organizujecie jakąś imprezę, spotkanie itp..

Śliczny efekt końcowy.

Na tamtych wakacjach zrobiłam sobie identyczną. 
Do dzisiaj często ją zakładam do szkoły.


Gdy macie jakieś stare szorty, wystarczy dodać jakiś dodatek 
np. ćwieki lub naszyć na kieszenie inny materiał. 
Wtedy wydaje się, że kupiłyście nowe spodenki!

Niestety takiej bluzki jeszcze nie mam. 
Ale powoli zbliża się lato, więc może spróbuję ją zrobić ;)
Moja mama mi mówiła, że gdy była nastolatką to robiła takie bluzki z koleżankami...

Zrobiłam sobie takie w tamtym roku na wiosnę. Śliczny efekt końcowy. 
Jeśli lubicie trochę urozmaicenia to warto to zrobić!

Próbowałam to kiedyś zrobić ale niestety mi nie wyszło ;((
No nic nie poddam się i jeszcze kiedyś spróbuję :)

Bardzo mi się podoba ten naszyjnik. 
Może kiedyś go sobie zrobię. Niestety teraz nie mam trochę czasu...

Śliczne to jest *.* 
Niestety jakoś nie bardzo pasowałoby to do mojego pokoju...

Miałam kiedyś taką bluzkę ale potem mi się ona przetarła i musiałam wywalić....


Ciekawy pomysł, gdy nie ma się ramki na zdjęcia ;)

Kiedyś kupiłam sobie przez przypadek identyczne spodnie jak koleżanka. 
Nie chciałam aby miała mi to za złe, więc wzięłam trochę ACE i spryskałam nimi spodnie. 
Efekt końcowy jest rewelacyjny.

Zrobiłam je kiedyś.
Później Sofi mnie męczyła, że mam je takie zrobić...

Cudowne są te szorty! 
Niestety takich nie mam ;((
Może kiedyś je zrobię.

Gdy się skończy i zaświeci światło to padają śliczne cienie.
Jest tak "klimatycznie".
Niestety nie mam takiej lampy w pokoju.

Dobry pomysł gdy mamy zwykłą, normalną koszulkę.


Prawie każda dziewczyna marzy o takiego koszulce.
Niestety nie robiłam jej.
Owszem mam taką w szafie, ale tylko dlatego, że ją kupiłam w sklepie.

Warto! Spróbujcie jak macie jakąś niepotrzebną bluzkę!

Świetny pomysł na szkatułkę. 

Mam nadzieję, że coś Wam się spodobało.
Hmm. Tak w ogóle robicie czasem takie różne rzeczy samemu?
Ja myślę, że jeśli ma się trochę czasu to naprawdę warto!
Spróbujcie! ♥   

5 komentarzy:

  1. ładny wygląd bloga i ciekawie piszesz. ;)
    na pewno z niektórych skorzystam. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne DIY ;d
    Na pewno spróbuje coś stąd zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)