sobota, 16 marca 2013

Moje marzenia względem sławnych osób ♥

Jak każdy mam bardzo dużo marzeń. Niektóre z nich się już spełniły mam nadzieję, że kiedyś będę mogła spokojnie powiedzieć "Byłam szczęśliwa". Oto moje baaardzo wielkie marzenia względem gwiazd. Może, któreś się kiedyś spełni? Mam nadzieję!


Wiem, że jest tego bardzo dużo, a szansa na spełnienie choć jednego mojego marzenia stąd jest bardzo mała. Ale trzeba marzyć i nigdy nie mówić nigdy! Mam nadzieję, że kiedyś się spełni coś z One Direction lub z Justinem Bieberem ♥ 
♥ A wy jakie macie marzenia? ♥

23 komentarze:

  1. Moim marzeniem jest spotkać się z 30 seconds to mars ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, na serio jest ich dużo i życzę Tobie tego, aby się spełniły<33. Miałam zamiar przeczytać wszystkie, ale w połowie się poddałam, bo bardzo trudno je się czyta z powodu wielkości. No, ale może tak miało być - takie Twoje małe sekreciki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! :) Przepraszam, ze trudno sie je czyta ale i tak kliknelam na blogu 'Bardzo Duze Zdjecie'. Po prostu zmniejszylam to w programie graficznym, a jakbym chciala to teraz powiekszyc to bedzie slaba jakosc ;c

      Usuń
  3. harry styles jest gejem, więc twoje marzenia się raczej nie spełnią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co? coś Ci się chyba pomyliło dziewczynko...

      zapraszam do siebie

      Usuń
  4. Ooo dużo tych marzeń, mam nadzieję że ci się spelnią ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci, aby się spełniły. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie jest z czego wybierać :D
    trzeba marzyć i dążyć do realizacji marzeń, taki dla mnie jest cel życia :) a jeszcze wierzyć, że się spelnią
    powodzenia :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje marzenie to spotkac Justina i Selene Gomez *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. To życzę ci z całego serca aby się spełniły ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Łooo *.*
    Oby ci się chociaż kilka z tych marzeń spełniło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spotkać 1D :)
    super blog, na serioooo <3
    Obserwuje i licze na cb! :)
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze, to nigdy o tym nie myślałam :D miłego dnia życzę, wszystkiego dobrego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie spodobał mi się Twój blog ! Z pewnością będę zaglądała tu częściej.
    Komentujesz ? Obserwujesz ? Robię to samo ! :>

    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog ! Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania desing bloga !! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Marry Cody Simpson! *___*
    Wesołych Świąt ♥
    Na moim blogu możesz poczytać moje sny: http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że się spełnią, chociaż połowa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. masz cudowne walczenia walcz o nie!



    http://ikaczmarczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. . Strasznie podoba mi sie jak prowadzisz bloga i strasznie ci zazdroszcze daru pisania .. piszesz tak ze twój blog wcale nie jest nudny . Obserwuje i licze na rewanż http://claa-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo masz tych marzeń. Ja wolę je zachować dla siebie żeby się spełniły. ;)

    koreaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnego masz bloga :)
    oczywiście obserwuję :)
    zapraszam : arica-sb.blogspot.com ;33

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dużo tych marzeń ;o
    Mam do Ciebie wielką prośbę, a mianowicie chciałabym abyś kliknęła na moim blogu w baner sklepu "Sheinside", który jest umieszczony na samej górze w prawej kolumnie, odwdzięczę się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)