sobota, 2 marca 2013

Pytania od Was ♥

1. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Obecnie mam jasnofioletowy pokój, który podchodzi delikatnie pod liliowy kolor.

2. Jak to się stało, że jesteś z Mathiasem?
No to tak jak już kiedyś pisałam. Byliśmy przez bardzo długi czas przyjaciółmi. Może trochę nie typowymi przyjaciółmi bo czasem trzymaliśmy się za ręce, przytulaliśmy się itp. Wiele osób mówiło, że jesteśmy razem, a skoro nie jesteśmy to powinniśmy być bo pasujemy do siebie... I tak pewnego dnia Mathias powiedział mi po polsku, że mu się podobam. To było naprawdę słodkie bo dotąd nic nie mówił do mnie po polsku bo on nie umie tego języka. Jednak specjalnie dla mnie nauczył się tych kilku zdań...

3. Kto jest twoim ulubieńcem z One Direction?
Ojej, hmm. To jest trudny wybór. Skoro muszę wybierać to chyba najbardziej lubię Nialla. Oczywiście uwielbiam ich wszystkich! Opiekuńczego Liama, Nieogarniętego Louisa, Głodnego Nialla, Seksownego Harrego i oczywiście Uroczego Bad Boya Zayna.

4. Ulubiona piosenka One Direction?
Wiadomo że kocham "Little Things", "Summer Love" i "Kiss You". 
Oczywiście nie mogę zapomnieć o WMYB, UAN, LWWY i OWOA.

5. Jaki jest Mathias? Ile go znasz i jak go poznałaś?
Poznałam go jakoś miesiąc po tym jak przeprowadziłam się do Szwecji. Byłam wtedy z Sofi w kinie na nocy filmowej i spotkałyśmy tam Lisę, a ona była z Thomasem i Mathiasem. Hmm, pamiętam te czasy. Jeszcze wtedy nie byliśmy przyjaciółmi... Dobrze, że teraz ich mam.
A Mathias no jest wspaniały, opiekuńczy, cudowny, uwielbiam jego żarty, to jak pomaga mi jak mam jakiś problem...

6. Zamierzasz się wybrać na koncert 1D?
Jak każda Directionerka chciałabym kiedyś zobaczyć chłopców na żywo.
Jak na razie porządnie oszczędzam bo chciałabym mieć bilety VIP. Moja mama powiedziała, że jeśli będę miała dobre oceny na koniec roku to obiecuje, że kupi mi bilet VIP, jednak nie wiem czy mówiła prawdę więc sama zbieram. 

7. Jesteś też Belieberką?
Uwielbiam Justina Biebera! Myślę, że to że jestem Directioner nie wyklucza, że mogę być Belieber. Więc tak jestem nią.

8. Co sądzisz o hejtach?
Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie ale byłoby miło gdyby nie robił tego jako ktoś anonimowy.
Więc jeśli wyrażasz swoje niezadowolenie to podpisz się imieniem i nazwiskiem.

9. Czy twoi znajomi śmieją się, że lubisz 1D?
Niee, nie robią tego. Moje koleżanki też czasem ich słuchają. Ostatnio zaczęłam wkręcać Mathiasa w ich piosenki :)

10. Jak spędzasz wolny czas?
Słucham muzyki, spotykam się z przyjaciółmi, jem, tańczę, skaczę, śpię...

11. Mogłabyś mi polecić jakiś film?
Nie wiem co już oglądałaś. Często oglądam z koleżankami "Ona to On". Lubimy ten film więc jeśli nie oglądałaś to oglądnij! :) 

12. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato! Kocham lato! To słońce, błękitne niebo, wakacje, jedzenie lodów...

13. Jakie miejsce chciałabyś zwiedzić?
Chciałabym pojechać do Barcelony, Londynu, Nowego Jorku.

14. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś żyć?
Bez mojej czekoladowej pomadki.

15. Ulubiony owoc, warzywo?
Ja ogólnie kocham owoce i warzywa. Najbardziej chyba lubię truskawki i kukurydzę. Jednak najczęściej jem jabłka i marchewki.

16. Ulubiona bajka z dzieciństwa? Ulubiona bajka obecnie?
Gdy byłam mała uwielbiałam Scooby Doo, Tabalugę i Smerfy. Obecnie uwielbiam"Król Lew", "Toy Story", "Gdzie jest Nemo?" + wszystkie bajki Disneya. Chyba nigdy z nich nie wyrosnę.

17. Dostałaś Walentynkę?
W Walentynki byłam akurat w Polsce, więc dostałam tylko dużego lizaka w kształcie serca od Rafała. Hahah, tzn. nie żeby on coś do mnie miał! Po prostu kupił 3 lizaki i dał mi, Kamili i Martynie. Później jak już wróciłam do Szwecji dostałam 5 czerwonych róży i całusa od Mathiasa.

18. Jaki jest twój ideał chłopaka?
Nie ma ideałów. Ale ważne jest aby ten chłopak był czuły, opiekuńczy, szczery, potrafił mnie rozbawić, pomóc mi itp... Hahah, prawie jakbym opisywała Mathiasa...

19. Jakie masz hobby?
Lubie jeść i spać.

20. Jaki jest twój ulubiony sport?
Piłka nożna.

21. Jakbyś znalazła się na bezludnej wyspie jakie 3 rzeczy byś wzięła?
telefon, poduszkę, Mathiasa

22. Co ostatnio kupiłaś w galerii?
Ostatnio w galerii byłam w Polsce. Kupiłam sobie szarą sukienkę na szkolny bal.

23. Na czym ostatnio byłaś w kinie?
"Niemożliwe" i "MOVIE 43"

24. Ulubiony napój?
Bubble Tea

25. Ulubiony piłkarz?
Messi!

26. Ulubiona liczba?
69 ♥

27. Jaką teraz słuchasz piosenkę?
Little Mix - Change Your Life

28. Co masz teraz na tapecie w komputerze, w telefonie?
Na telefonie mam Wojtka Szczęsnego, a na komputerze zdjęcie One Direction na play podczas kręcenia WMYB.

12 komentarzy:

  1. ciekawy post dużo się można o tobie dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ciekawe to naprawdę, ale 7 najlepsza hhaha :* mogłabyś dodaać zdjęcie tej sukienki co kupiłaś w Polsce ?
    ile już masz nazzierane na ten bilet vip, bo w sumie teraz jest koncert jbw polsce, ale nie mam z kim pojechać a mogłabym dać ok400zł na bilet a też wolałabym vip bo lepsza widoczność i wgl zamienić kilka zdąń można a tak;c



    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cos kolo 500 zl ale wzciaz zbieram i zbieram! :) Skoro chcesz to moge dodac w kolejnym poscie zdjecie tej sukienki :)

      Hmmm, ale nie uwazasz, ze lepiej zobaczyc go w oddali niz wcale? Moze zostaniesz OLLG i z nim pogadasz, przytulisz go itp. itd... A moze juz nie byc okazji aby on byl w Polsce....

      Usuń
  3. Super ! Też jestem Belieberką i Directionerką równocześnie ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem Belieberką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaki ten chłopak jest sliczny *.*
    szczęśćia z Mathiasem :)
    wstaw wasze wspólne zdjecie !
    thisiskarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, ja też uwielbiam 1D :3

    lofki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra blog, naprawdee...<3
    Obserwuje i licze na cb!
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie tu u ciebie ,zaobserwowałam c: i licze na rewanż ^ ^ http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 1D Little Things. Słucham i słucham, ta piosenka nigdy mi się nie znudzi :D
    Obserwuję i liczę na to samo
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to można tylu rzeczy dowiedzieć się o kimś z bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądrze i dojrzale piszesz ;)

    http://aleglupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)