sobota, 9 marca 2013

Seven Billion People In The World And We ♥

Wczoraj jak wszyscy wiedzą był 8 marca, czyli Dzień Kobiet. W prezencie dostałam od Mathiasa różową różę, moją ulubioną czekoladę z orzechami i koronkowe majtki z napisem: "Moja seksowna dziewczyna"... Hahahah, jestem pewna, że na ten pomysł wpadł Max... Ogólnie to fajnie spędziłam wczorajszy dzień. Po szkole wróciłam do domu, a później jakoś od 16 do 21 siedziałam z Mathiasem u niego w domu. Oglądnęliśmy "Gang Dzikich Wieprzy", oczywiście bez popcornu bo musiał się nam spalić w mikrofalówce... Notkę piszę tak na szybko bo jestem teraz u Lisy. Tym razem to ja śpię u niej. Jak na razie czekamy, aż przywiozą nam naszą zamówioną pizze i śpiewamy duuużo różnych piosenek. Hahaha, szykuje się miły wieczór.

Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale robiłam je na szybko między jedną a drugą piosenką :) 
W dodatku zdjęcia robione są telefonem.

A wy dziewczęta co dostałyście na Dzień Kobiet? ♥

6 komentarzy:

  1. Ja dostałam tulipana i Mercie :)
    Życzę udanej nocki! :)
    -@andzelikaab


    www.directionersimaginy69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja od chłopaka również czekoladę ogromną z orzechami <3 a tak to kwiaty :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za życzenia :)
    teraz blog Im-noemi jest nieaktywny, udzielam się jedynie na noemisoul.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiaty, jak to typowo na dzień kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ;) Obserwuje :P Będe bardzo wdzięczna gdy zajrzysz na mojego bloga ;) korneliakowal097.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)