środa, 13 marca 2013

We Can Do What We Like Anywhere ♥

Kolejny dzień na luzie. Niestety jutro i pojutrze będzie jakaś masakra... Mam jutro napisać ten sprawdzian z matmy na który uczyłam się ostatnio z Sofi. Niestety się nie nauczyłyśmy bo zamiast tego wolałyśmy oglądnąć film i zamówić pizze... Taka jest właśnie nasza nauka. 
Dzisiaj po szkole byłam z Lisą u Sofi. Zamówiłyśmy sobie kebaby, na które musiałyśmy czekać prawie dwie godziny... Dziewczyny jak to dziewczyny dzwoniły z wyrzutami jakieś 15 razy do tej restauracji, że czekają, a nikt nie przyjeżdża. No tak, one tak mają gdy są głodne. Hahha ♥ Przynajmniej z nich pośmiałam. Pooglądałyśmy sobie MTV i czas jakoś zleciał. Sofi pokazała mi swoje nowe buty. Prawie identyczne jakie ja chcę. Całe czarne na platformie. Mają jakieś 11 lub 13 centymetrów. Specjalnie liczyłyśmy linijką, ale nie pamiętam ile mają dokładnie, ale właśnie jakoś 12 centymetrów. Później poszłyśmy do centrum poszukać prezentu dla Thomasa, bo ostatnio nic ciekawego nie było. Dzisiaj to samo... Za to ja sobie kupiłam kolczyki, naszyjnik, perfumy, dwa zeszyty A4 i słuchawki. 
Czytam już IX i X część Pretty Little Liars. Na szczęście mam je w języku polskim bo moja siostra ostatnio je przywiozła. 
Przemyślałam sobie ten pomysł z plakatami i myślę, że przykleję je jakoś w sobotę lub niedzielę :)






Przepraszam, że ostatnie zdjęcie jest w innym oświetleniu ale robiłam je rano, a te wcześniejsze przed chwilą.
A jak Wam mija środa? Trzeba się pocieszyć myślą, że już za niedługo weekend! ♥

17 komentarzy:

  1. Znam to "poczciwe uczenie się z przyjaciółką" ><.

    OdpowiedzUsuń
  2. Legenda głosi, że ktoś kiedyś uczył się w towarzystwie przyjaciółki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same kolczyki w kształcie różyczek, ale kupiłam je z gazetą. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a śliczne rzeczy kupiłaś :)
    na jaką okazję szukasz prezentu dla chłopaka?
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na urodziny :)
      Ale nic ciekawego nie ma w galerii. A przydaloby sie cos BARDZO orginalnego ;))

      Usuń
  5. Ładny łancuszek :*

    http://buzio-buzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog zapraszam do siebie:) i zachecam do wspolnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog, ciekawie go się czyta! :)
    JA ROWNIEZ CZYTAM PLL <3.
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam takie słuchawki, ale po tygodniu mi się zepsuły ;/
    a mogłabyś dodać potem zdjęcie tych plakatów ?

    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) Ale to dopiero bede przyklejac w weekend, wiec dodam zdjecie jakos w poniedzialek :)

      Usuń
  9. Urocze słuchawki i uroczy naszyjnik :3
    Pretty Little Liars! ♥ Oglądasz może również serial? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogladam :) Ale bardziej podoba mi sie ksiazka ♥
      Oczywiscie serial tez cudny ♥

      Usuń
  10. no extra :)

    diamonds44.blogspot.com - skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również czytam te książki :)
    Ahh lubię czytać :)
    A tak wogóle to śliczny i ciekawy blog :)
    obserwuję :D
    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny naszyjnik i kolczyki *_____________*
    Chce sobie kupić podobne słuchawki, możliwe ,że znajdę też w innym kolorze. Ogólnie fajny blog ;D
    szczesliwetrzynastki.blogspot.com - Jeśli chcesz t wejdź, wiem ,że wolałabyś wejść przez profil ale tak nie musisz się trudzić xDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. FAJNE :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3 BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)