poniedziałek, 4 marca 2013

You're all I ever wanted ♥

Postanowiłam trochę zmienić plany na kolejny weekend. Zamierzam z Sofi pójść do centrum na małe zakupy. Chciałabym sobie kupić jakąś koszulę i najlepiej zwykłe, czarne buty na obcasie.
Dzisiejszy dzień był strasznie męczący. Musiałam nadrobić test z angielskiego i napisać sprawdzian z historii. Hahaha, na poprawę humoru Mathias przyniósł mi pyszne śniadanko do szkoły. Miło z jego strony ♥
Przydałoby się wymyślić coś fajnego na 19 marca bo to będzie już nasza druga miesięcznica. Jeej, naprawdę szybko to wszystko zleciało. Bardzo się cieszę, że jesteśmy razem. To naprawdę kochany chłopak ♥ ♥ ♥
A tak wracając do pierwszego akapitu to chcę sobie kupić:







Najbardziej zależy mi na butach i koszuli ze zdjęcia nr 1 :)




12 komentarzy:

  1. koszula na trzecim zdjęciu świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie bylam na zakupach
    nie liczac tych spozywczych

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bluzki, buty też <3 Och ,jak dobrze mieć takiego kochającego chłopaka :) Zapraszam do mnie http://ifollowforever.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutki blog, na seriooo :)
    Obserwuję i licze na cb<3
    http://sweat1dimala.blogspot.com/
    Ps. fajne ciuszki<3

    OdpowiedzUsuń
  5. wstaw jakieś swoje zdjęcie gdzie widać ci twarz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio odpowiadałaś na pytania ale ja mam jeszcze kilka:
    1. Jaki masz telefon?
    2. Jesteś bogata?
    3. Zrobisz kiedyś post o swojej kolekcji ubrań, biżuterii itp.?
    4. Pokażesz nam kiedyś swoje OOTD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Ostatnio mialam Nokie c3 ale nienawidzilam tego telefonu i na swieta dostalam iPhona 4.
      2. Hmm. Moge powiedziec, ze niczego mi nie brakuje. Oczywiscie zawsze moglo by byc lepiej, np. moglabym miec jacuzzi, saune itp... Ale ogolnie rzecz biorac to nie moge narzekac. W sumie w Szwecji latwiej sie wzbogacic niz w Polsce.
      3. W najblizszym czasie moge zrobic taki post :)
      4. Jesli chcesz to moge pokazac ;)))
      Pozdrawiam, xxx

      Usuń
  7. Podobają mi się takie koszule jednak mam za grube ramiona. :c I buty ładne klasyczne do wszystkiego pasują ♥
    xoxo Roks-Life

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula nr 3 jest cudna :))
    Mathias musi byc kochany skoro prznosi Ci sniadanie do szkoly :) Pozazdroscic ;p
    -@andzelikaab


    www.directionersimaginy69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też bardzo podoba się koszula 1 i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I apprеciаte ѕсriptіng this, Ѕhould уou decide reallу want you are аblе to оut my ωebѕite httρ://garcinіacambogiа.
    oгg.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję ♥ Uwielbiam czytać wasze opinie, które motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem.
Staram się wchodzić na wasze blogi i również je komentować ♥
Nie zostawiaj komentarza typu: "zapraszam do mnie, obserwujesz...?"
Ja wejdę na twój profil i znajdę twojego bloga, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
Nie musisz zostawiać linku :)
Bardzo cenie sobie komentarze, które nie są reklamą twojego bloga :)
Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą tolerowane :)